جاذبه‌های گردشگری کردستان در رسانه ملی معرفی می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کردستان گفت: از تمام فرصت‌های رسانه ملی، برای معرفی جاذبه‌های گردشگری کردستان استفاده خواهیم کرد.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، جعفر عبدالملکی در جلسه مشورتی با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار داشت: استان کردستان با مردمانی مهمان‌نواز، دارای توانمنـدی‌ها و قابلیت‌های فراوانی است و می‌کوشیم از تمام فرصت‌های رسانه‌ای برای معرفی جاذبه‌های گردشگری کردستان استفاده کنیم.

 

 

مدیرکل صدا و سیمای استان کردستان افزود: این آمادگی را داریم تا با انعقاد تفاهم‌نامه با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان نسبت به معرفی این ظرفیت‌ها بیش از پیش گام برداریم.

 

 

وی با تقدیر از اقدامات ارزنده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در حوزه‌های مختلف عنوان کرد: باید پذیرفت بخشی از گردشگران به دنبال اقامت در مکان‌های آرام و سنتی، به دور از محیط‌های شلوغ و پر از هیاهوی شهر هستند و این خواسته‌ها و نیاز، فرصتی طلایی برای متولیان حوزه گردشگری و مسئولان استانی است که با حمایت از اقامتگاه‌های بوم‌گردی در راستای جذب و ماندگاری مسافران و گردشگران داخلی و خارجی و توسعه اقتصادی استان تلاش کنند.

 

 

عبدالملکی بیان داشت: با عنایت به اینکه در استان کردستان اقدامات مهمی از جمله ثبت جهانی منظر فرهنگی تاریخی هورامان، ثبت مریوان بعنوان شهر جهانی کلاش و همچنین سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی در یونسکو انجام شده، پیشنهاد می‌کنیم جشنواره‌ ملی به مرکزیت استان کردستان در راستای معرفی بهتر استان برگزار شود در همین راستا این مرکز بصورت گسترده از شبکه‌های سراسری این جشنواره را بصورت کامل پوشش خواهد داد.

 

 

مدیرکل صدا و سیمای استان کردستان با بیان این‌که حضور مهندس عزت‌الله ضرغامی بعنوان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، منشا تحول و پیشرفت برای کشور در حوزه های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواهد بود، گفت: سابقه کاری مهندس ضرغامی در بخش‌های مختلف فرهنگی از جمله رسانه ملی، نشان می‌دهد او در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هم وزیری موفق خواهد بود.

 

 

وی یادآور شد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صحیح و همکاری دوجانبه، گامی‌‌های مثبت و سازنده برای معرفی پتانسیل‌های استان و مفاخر آن به سراسر دنیا برداریم.

کد خبر 1134518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha