چهار بدهکار مالی از زندان سقز آزاد شدند

همزمان با دومین سالگرد شهادت بزرگ مرد میدان مقاومت شهید سردار سلیمانی،چهار محکوم مالی در زندان سقز ازاد شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، معروفی، فرمانده سپاه شهرستان سقز در مراسم آزادی چهار زندانی جرائم غیرعمد که همزمان با گرامیداشت دومین سالروز  شهادت سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت سالروز شهادت سردار والامقام با اشاره به فضایل اخلاقی و ابعاد مختلف شخصیتی و نقش موثر ایشان در ایجاد امنیت در منطقه خاورمیانه اظهار کرد: شهید سلیمانی، فرزند برومند ایران اسلامی، تلمذیافته مکتب، قرآن و عترت(ع) و درس آموخته مکتب انقلاب، امروز به عنوان ملی‌ترین و مردمی‌ترین چهره تاریخ مقاومت اسلامی در دوران معاصر است.

 

 

وی افزود: این شهید والامقام توانست با نثار خون خود در دفاع از مظلومین و مستضعفان، شجاعت را در کنار اخلاق و شهامت از خودگذشتگی به خدمت گرفته و در مسیر صلح، آزادگی و گسترش عدل اسلامی و انسانی در جهان نماد رشادت و استقامت و پیروزی شناخته شود.

 

 

در این مراسم معنوی با کمک خیرین و مساعدت دستگاه قضایی چهار زندانی محکوم مالی از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

 

 

گفتنی است؛ با حضور دادستان، فرمانده سپاه و مسئولین از تابلوفرش دستباف تمثال مبارک شهید حاج قاسم سلیمانی که توسط یکی از مددجویان زندان سقز به مدت یکسال به اتمام رسیده بود پرده‌برداری شد

کد خبر 1134520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha