برگزاری مراسم عزاداری و زیارت خوانی حضرت زهرا(س) در کانون نبی اکرم (ص)ملایر

بابایی توسکی گفت: همزمان با شب شهادت و سالروز شهادت بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه الزهرا(س)مراسم عزاداری، ختم قرآن ، صلوات و زیارت خوانی با حضور اعضای بانوان فاطمی در کانون نبی اکرم ملایر برگزار می‌شود.

«میترا بابایی توسکی»  در  گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون نبی اکرم مسجد نبی اکرم بلوار 15 خرداد ملایز از دهه 70 تاسیس شده و یکی از کانون های پر کار و فعال در حوزه های مختلف در  شهرستان ملایر است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم (ص) ملایر با بیان اینکه این کانون بیش از 200 عضو  خانم و چند عضو آقا دارد افزود: این کانون در حوزه های مختلف فعال است.

وی با اشاره  به فعالیتهای کانون بانوان نبی اکرم (ص) ملایر در اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی تصریح کرد: در دوره کرونا با توجه به تعطیلی اجتماعات بیشتر  برنامه های فرهنگی و قرآنی کانون در فضای مجازی  اجرا شده است.

وی توزیع دو مرحله بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند،  توزیع کمکهای موردی ، دوخت بیش از 6 هزار عدد ماسک با کمک بانوان عضو کانون به صورت رایگان در همکاری با بسیج در ایام کرونا و.. را از جمله مهمترین برنامه های این کانون طی دو سال اخیر برشمرد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم ملایر در ادامه با اشاره به برنامه های ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی افزود: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ویژه برنامه ای در این کانون در 13 دی ماه با حضور بانولن و اعضای کانون برگزار شد.

وی بیان کرد: توزیع دو بسته معیشتی و کمکهای موردی به خانواده های نیازمند در  سالروز شهادت حضرت زهرا(س)  از سوی کانون از دیگر برنامه های ما در این ایام است.

وی اضافه کرد: قرار است در شب شهادت و سالروز شهادت بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه الزهرا(س) نیز مراسم عزاداری، ختم قرآن و صلوات و زیارت خوانی با حضور اعضای کانون برگزار شود.

کد خبر 1134580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha