خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه اجتماعی نظام اسلامی هستند

بهروزی با یادآوری این مطلب که سلام به شهدا که رفتند تا بمانند نه مانند تا بمیرند، گفت: خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه اجتماعی نظام اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهمن بهروزی»، امروز (چهارشنبه 15 دی) در مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده، «فیض ‌الله کنعانی حقیقی» از شهدای دوران دفاع مقدس و دیدار با خانواده معزز شهدا که در محل سازمان آب و فاضلاب شیراز برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: امروز افتخار میزبانی شهید گمنام را داریم چند روز است همه همکاران برای این برنامه زحمت کشیده اند.

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شیراز با یادآوری این مطلب که سلام به شهدا که رفتند تا بمانند نه مانند تا بمیرند، اظهار کرد: خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه اجتماعی نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه احترام و تکریم خانواده شهدا یک تعارف نیست، یک وظیفه است که باید به آن توجه کنیم، این رویه در شرکت آب و فاضلاب شیراز ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم حق شهدا و خانواده شهدا را ادا کند و این شرکت خود را خادم خانواده معزز شهدا می داند.

بهروزی با اشاره به اینکه این شرکت در دوران دفاع مقدس چند شهید را تقدیم به انقلاب کرده است، افزود: 65 نفر از ایثارگران شیراز در این شرکت فعالیت می کنند و با همکاری سایر همکاران، سعی می کنند آب سالم و با کیفیت را به 2 و چهار دهم میلیون ارائه کنند.

کد خبر 1134626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha