توکل بر خدا و تکیه ‌بر اصل ولایت ‌فقیه، الگوی شهدا بود

شهدوست شیرازی گفت: توکل بر خدا و تکیه ‌بر اصل ولایت ‌فقیه موجب شده تا شهدا به این درجه رفیع برسند و امروز باید در عمل ثابت کنیم رهروی شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هادی شهدوست شیرازی»، امروز (چهارشنبه 15 دی) در مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده، «فیض ‌الله کنعانی حقیقی» از شهدای دوران دفاع مقدس که در اداره ‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان فارس برگزار شد، گفت: اداره ‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان فارس امروز به بوی عطر این شهید والامقام عطرآگین شد و امیدواریم بتوانیم از فیض معنوی این شهید در این اداره‌ کل بهره ببریم.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی فارس افزود: توکل بر خدا و تکیه ‌بر اصل ولایت ‌فقیه موجب شده تا شهدا به این درجه رفیع برسند.

وی اضافه کرد: امروز باید در عمل ثابت کنیم رهروی شهدا هستیم و وظیفه و کار نسل پس از شهدا سنگین است و امیدواریم به برکت خون شهدا قدم و قلمی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی برداریم.

«مجید علی پور»، فرمانده سپاه ناحیه «بقیه ‌الله (عج)» شیراز نیز در این مراسم با تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: پاسدار شهید «فیض ‌الله کنعانی حقیقی» اهل شیراز بود و در منطقه عملیاتی «بدر» در سن 19 سالگی به شهادت رسید و در روز 16 دی‌ مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) تشییع و تدفین خواهد شد.

کد خبر 1134684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha