شهید سلیمانی قدر حمایت میدان دادنِ امامین انقلاب به جوانان را دانست

سردار احمدیان گفت: غنچه حاج قاسم در مزرعه انقلاب اسلامی تبدیل به گل پرعطر حاج قاسم شد و امام راحل به جوان‌ها میدان دادند و اینجوری حاج قاسم‌ها روییدند و گل کردند و این حمایت مخصوص شخص حاج قاسم نبود که امامت انقلاب از همه حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رابر، سردار علی اکبر احمدیان، چهارشنبه(۱۵ دی) در گردهمایی عشایر در مصلی رابر با ابراز دلتنگی نسبت به شهید سلیمانی گفت: ایشان اصرار داشت از مردم شهادت بگیرد که از او بدی ندیدند و از او خوبی دیدند و او امروز در قلب تک تک مردم ایران و مسلمان منطقه و مردم جهان جای دارد و همه صفات نیکو را وقتی می خواهند تجسم کنند در چهره شهید سلیمانی می بینند.

 

 

 

رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی مکتب انقلاب اسلامی است و او حجت بر همگان شد؛ باورمندی شهید سلیمانی به تحقق وعده های الهی را هم مورد توجه قرار داد و افزود: وقتی شهید سلیمانی وعده صادق داد که کمتر از سه ماه غائله داعش را جمع خواهد کرد من بر خود لرزیدم زیرا هر فردی با محاسبات عادی و نظامی فکر کند، می داند جرأت نمی کند چنین حرفی را حتی درباره دشمن ضعیف بزند اما ایشان در پشت تریبون وعده داد و خدا کمتر از آن مدت آن وعده را عملی ساخت و همه وعده‌های دیگر او در مورد خودش و شهیدان نزدیک او همین گونه صدق کرد.

 

 

 

وی به تحقق همه آرزوهای شهید سلیمانی در خصوص شهادت اعم از واقع شدن در شب و روز جمعه، در سرزمین عراق، توسط اشقی الاشقیاء، پاره پاره شدن پیکر و... اشاره و تصریح کرد: اینها همه صدق وعده الهی است و به ما می باوراند که اگر با خدا کار کردی و به عهد خودت با او وفا داشتی خدا به عهد خود وفا می کند.

 

 

 

سردار احمدیان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید این وعده که مرد این میدان ما هستیم برای شما؛ ایران و نیروهای مسلح نمی خواهد، من حریف شما هستم و... این هم محقق خواهد شد و ترامپ و امثال او  مادی انگارها تصور می کردند با شهادت شهید سلیمانی این وعده منتفی و تمام شد اما نمی دانستند مرد این میدان همین میدانی بود که آنها شروع کردند.

 

 

 

وی با اشاره به ادامه جملات شهید سلیمانی که «این جنگ را شما شروع می کنید اما پایان آن با ما است...» اظهار کرد: بدانید ترامپ و آمریکا با شهادت شهید سلیمانی حکم پایان خودشان را امضا کردند و تحقق این وعده الهی را نیز خواهید دید.

 

 

 

رییس مرکز راهبردی سپاه با افزودن این مطلب که شهید سلیمانی به همه باوراند که با جهاد و با انتخاب میدان مجاهدت عزت و رشد و آبرو و علم و هدایت الهی می‌آید و امروز این نور همه جای کشور ما را گرفته است.

 

 

 

وی ادامه داد: مهمتر از همه، آن که شهید سلیمانی از دسترس خارج نشد بلکه به خوبی قابل دسترسی است؛ سلیمانی پنج ساله در زمان خرداد 42 که امام راحل سربازان خود را از گهواره صدا زدند حتماً از لبیک گویان بود و قاسم سلیمانی با یک سرمایه وارد میدان شد آن سرمایه را همه داریم.

 

 

 

سردار احمدیان خاطرنشان کرد: در فتح المبین و تا قبل از شهادت همه آن ویژگی ها را داشت و بخش زیادی از این خصوصیات و سرمایه وجودی آن مربوط به روستا و عشایر است.

 

 

 

وی گفت: سردار سلیمانی در هر مقام و مرتبه ای چند چیز را در وجود خود حفظ کرد؛ اول صداقت روستایی و عشایری را واقعاً با خودش حمل می کرد و این ربطی به انقلاب و رشد و کمال ایشان در انقلاب ندارد مربوط به همین سرزمین است که همه عشایر از آن برخوردارند.

 

 

 

رییس مرکز راهبردی سپاه افزود: دوم غیرت روستایی و عشایری است که به این غیرت ایشان غبطه می‌خوردم و این غیرت همان غیرت عشایری بود؛ سوم وفاداری عشایری ایشان به همه به مردم، دوستان، رزمنده دیروز و جانباز امروز با هر فکر و گرایشی و این وفاداری عمیق بود همه اینها را در کلاس انقلاب کامل کرد اما جوهر آن در این سرزمین و زادگاهش بود.

 

 

 

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی از به میدان آوردن حیثیت و آبرو و سرمایه خود ابایی نداشت و آن را خرج می کرد برای کسی که می رفت جدا شود اما این وفاداری سلیمانی او را نگه می داشت؛ توصیه کرد: نامه ایشان به شهید پورجعفری را بخوانید اوقاتی می شود که افراد انسان را ترک می‌کنند به هر دلیلی و این نامه در زمانی بود که شهید پورجعفری در آن سفر با ایشان نیامده است.

 

 

 

سردار احمدیان با بیان این مطلب که با چشمان خود دیدم حاج قاسم در این چهل سال کامل می شد؛ گفت:حاج قاسم در صراط مستقیم پا نهاد و گوش به حرف شماتت کننده و شیاطین بزرگ و آمریکا و آنها که به دنبال مذاکره با او بودند نداد وسوسه مذاکره او را نگرفت؛ التماس کردند که با او ملاقات کنند اما گوش به حرف کسانی که به وفاداری حاج قاسم می خندیدند و او را مورد شماتت قرار می دادند نداد و خودش بود و گوش به حرف خدا داد و حرفی که خدا در درونش و پیامبر درونی به او می‌داد گوش داد.

 

 

 

وی تأکید کرد: حاج قاسم همیشه راه سخت تر را انتخاب می کرد، به حرف نبی بیرون(امام) گوش می داد و وجودش را می گذاشت و بر این عهد تا آخر ایستاد و صاحب عزم بود؛ وقتی کار درست را پیدا می کرد هیچ کس نمی توانست او را از انجام آن باز بدارد این چیزی است که امروز همه ما و مسئولان به آن نیاز دارند کار درست را می فهمند اما با سختی ها عقب نشینی می‌کنند.

 

 

 

سردار احمدیان با تأکید بر اینکه در حاج قاسم این عزم به وفور یافت می شد و باید عهد کنیم مثل حاج قاسم عزم داشته باشیم؛ اظهار کرد: در قرآن هر کجا تعبیر عزم آمده، معمولاً با صبر و تقوا همراه است.

 

 

 

وی ادامه داد: غنچه حاج قاسم در مزرعه انقلاب اسلامی تبدیل به گل پرعطر حاج قاسم شد و امام راحل به جوان‌ها میدان دادند و اینجوری حاج قاسم‌ها روییدند و گل کردند؛ فکر نکنید این حمایت مخصوص شخص حاج قاسم بود، امامت این انقلاب از ابتدا تا امروز چه در زمان امام و امروز همواره از همه حمایت کردند مگر امام از بنی صدر حمایت نکردند؟ همه میدان را برایش فراهم کردند که او هم بتواند یک فرد بزرگ شود اما او خود نخواست و نشد.

 

 

 

رییس مرکز راهبردی سپاه با اشاره به اینکه مگر امام خامنه ای از همه دولت ها حمایت نکردند؟ تصریح کرد: اما حاج قاسم قدر این حمایت را دانست با آن حمایت قد می کشید و کامل می شد و خاشع و خاشع می‌شد اما بقیه قدر نمی دانستند و فکر می کردند سیاسی است.

 

 

 

وی در پایان با بیان اینکه پیام های الهی را مؤمنین می فهمدند و کسانی که با خدا عهد دارند؛ گفت: لذا حاج قاسم مظهر پیام انقلاب اسلامی شد و نشان داد که انقلاب اسلامی برای رشد مردم است و طلای حاج قاسم از وجود مردم بیرون آمد حاج قاسم برای همه ما حجت الهی شد که می شود و بین خواستن و شدن فقط عزم است.

 

کد خبر 1134714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha