متعلق به هیچ گروه سیاسی نیستم/ادامه دهنده راه شهید سلیمانی هستم

جهانگیری با بیان اینکه ادامه دهنده راه شهید سلیمانی هستم و متعلق به هیچ گروه سیاسی نبوده و نیستم، گفت: ، اگر امروز در این جمع حاضر شدم و به فرزند هرمزگان اعتماد شده نشان دهنده وحدت بزرگان هرمزگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « اسمعیل جهانگیری » در آیین تودیع و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان اظهار کرد: قبل از اینکه در این جایگاه قرار بگیرم، باید اعلام کنم بنده امروز خدمتگزار تمامی اصحاب فرهنگ و هنر هستم.

 

وی با اشاره به اینکه باید از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، استاندار هرمزگان و مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس تقدیر کنم، تصریح کرد: استان هرمزگان استانی بزرگ و با ظرفیت است و باید با مفاخر فرهنگی اش شناخته شود.
 

 

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ادامه داد: هرمزگان را باید با چهره های معرفی کرد که فرهنگ مکتب اهل بیت و شهدا را زنده نگاه داشتند.
 

 

وی اضافه کرد:  به تنهایی نمی توانم شاخص ها را ارتقا بدهم بلکه نیاز به کمک و همراهی تمامی اهالی فرهنگ و هنر برای توسعه و رشد هستیم و باید همه در کنار هم باشیم نه در مقابل یکدیگر.
 

 

جهانگیری با اشاره به اینکه تمامی هنرمندان را سرباز خط مقدم جبهه فرهنگ و هنر می دانم، اظهار کرد: عدم تبعیت از فرهنگ بیگانه و عرق به مذهب و وطن خود می تواند مسیر پیشرفت را فراهم کند.
 

 

وی افزود: دکتر کمالی از سرمایه های هرمزگان است و به طور حتم از ظرفیت این هنرمند متواضع و توانمند بهره خواهیم برد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1134727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha