موسسات قرآنی زمینه ساز اعتلای فرهنگ دینی هستند

مدیر موسسه قرآنی جنته الریحان شهرستان بیجار گفت: موسسات قرآنی با اجرای فعالیت های دینی و مذهبی می توانند زمینه ساز اعتلای فرهنگ دینی در جامعه باشند.

صغری برجی مدیر موسسه قرآنی جنته‌الریحان شهرستان بیجار در گفتگو با خبرگزاری شبستان در کردستان به فعالیت‌های این موسسه اشاره و اظهار کرد: موسسه قرآنی جنته‌الریحان از سال ۹۸ و با هدف توسعه فعالیت‌‌های دینی و قرآنی راه‌اندازی شد.


وی به رده‌های سنی قرآن آموزان اشاره کرد و افزود: سعی شده تا در این موسسه از حضور تمامی سنین استفاده شود و از گروه خردسال تا بزرگسال از فعالیت های دینی و مذهبی بهره ببرند.

 

مدیر موسسه قرآنی جنته الریحان بیجار گفت: افزایش فعالیت‌های دینی و قرآنی و اشاعه فرهنگ ناب محمدی(ص) مهمترین برنامه این موسسه است.

 

برجی اعلام کرد: در این موسسه قرآنی دوره‌های آموزشی حفظ، تفسیر، روخوانی و روانخوانی با تدریس مربیان برجسته انجام می‌شود.

 


وی به تلاش‌های انجام شده در راستای برگزاری فعالیت‌های دینی و آموزشی اشاره کرد و بیان داشت: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی در ابتدا فعالیت‌های ما با رکود زیادی مواجه شد اما از فضا و بستر فضای مجازی استفاده کردیم و فعالیت‌های خود را به صورت مجازی آغاز کردیم.

 


مدیر موسسه قرآنی جنته‌الریحان شهرستان بیجار اعلام کرد: خوشبختانه با انجام واکسیناسیون کادر آموزش و قرآن آموزان اکنون کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

 

برجی در رابطه با نقش قرآن در زندگی انسان عنوان کرد: آموزش قرآن به‌ویژه در جوانی و کودکی اثر شگرفی در زندگی انسان دارد.

کد خبر 1134741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha