برگزاری پویش « نذر فاطمی» بستری برای رویش نسل سلیمانی در صومعه‌سرا

حجت‌الاسلام ابراهیم زاده گفت: به مناسبت دهه بصیرت پویش نذر فاطمی بستری برای رویش نسل سلیمانی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام «علیرضا ابراهیم زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: به مناسبت دهه بصیرت، سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهادت حضرت زهرا(س) ویژه برنامه‌هایی در سطح شهرستان در حال برگزاری است.


رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا، برگزاری یکصد روضه خانگی، فعال بودن 70 مسجد، برگزاری محافل انس با قرآن در تشکل های قرآنی، توزیع بسته های معیشتی توسط تشکل های قرآنی بین نیازمندان، برپایی ایستگاه های صلواتی و برگزاری دستجات عزاداری را از جمله برنامه های این ایام عنوان کرد.


وی گفت: به مناسبت این ایام و به خصوص ایام فاطمیه 40 مداح و 50 روحانی برای ترویج سیره زندگی حضرت زهرا(س) به مساجد و هیئت های مذهبی شهرستان اعزام شدند.


حجت‌الاسلام ابراهیم زاده تصریح کرد: پخت و توزیع آش نذری و نان صلواتی، پخت و توزیع غذای گرم، برگزاری پویش های مختلف برای شهادت حضرت زهرا(س)، فراخوان ایده های برگزاری مراسمات با شکوه مردمی در این راستا، فراخوان طرح سرباز فاطمی، پویش نذر فاطمی بستری برای رویش نسل سلیمانی و برگزاری جلسات سیره فاطمی در ابعاد همسرداری و فرزندآوری از دیگر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا در ایام فاطمیه است.


رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا ایام فاطمیه را فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ فاطمی و سبک زندگی آن حضرت برشمرد و خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) باید الگوی اخلاقی و رفتاری بانوان و دختران ایران اسلامی قرار گیرد.

کد خبر 1134773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha