پخت و توزیع ۵۰۰ کیلو سمنوی نذری توسط خادمیاران رضوی شهرستان شهریار

به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی شهریار، آیین پخت و توزبع سمنوی نذری در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان به مناسبت دهه اول شهادت جانگداز حضرت فاطمه زهرا(ع) و به یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای دفاع مقدس، شهیدان مدافع حرم و شهدای سلامت، آیین پخت سمنوی نذری  به مدت سه روز در جوار آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) شهرستان شهریار برگزار شد.

در این مراسم خادمیاران، یاوران رضوی، خیرین، خانواده‌های معظم شهدا، محفل بسیجیان رهروان شهدا مسجد امیرالمومنین(ع) کهنز و مسئولان محلی با مشارکتی فعال و منسجم حضور داشتند.

خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی، در فضایی معنوی با توسل به صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) و با چشمانی اشک بار و ذکر سلام و صلوات و برگزاری روضه و دعای توسل و مدیحه سرایی به مدت سه شبانه روز در خدمت‌رسانی به عزاداران فاطمی و عموم مردم همت گماشتند.

در این مراسم که با مشارکت و همدلی این عزیزان همراه شد، به میزان پانصد کیلو سمنوی نذری طبخ و در سحرگاه روز دوشنبه ۶ دی ماه بین زائران و شهروندان شهرستان شهریار توزیع شد.

 حضور چشمگیر شهروندان، جوانان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت در محل پخت سمنو و توسل به بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) برای طلب حاجت و رفع گرفتاری همراه با زمزمه‌های شبانگاهی و سحرگاهان زائران از جلوه‌های ویژه این آیین معنوی بود.

کد خبر 1134776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha