استان اردبیل معطر به عطر شهادت می‌شود / پیکر ۲ شهید وارد استان اردبیل شد

مدیر کل بنیاد شهید استان اردبیل با اشاره به ورود ۲ تن از شهدا دوران دفاع مقدس به استان اردبیل، گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) استان اردبیل معطر به عطر شهادت شد.

«یاسر شاهی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 2 تن از شهدا دوران دفاع مقدس به استان اردبیل همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد.

 

مدیر کل بنیاد شهید استان اردبیل تصریح کرد: یکی از شهدا که به تازگی هویت آن مشخص شده است شهید «قادر عبداللهی» پس از 33 سال دوری از وطن امروز 15 دی ماه با حضور خانواده این شهید و مردم شهید پرور اردبیل در آرامستان ملاباشی به خاک سپرده شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این شهید در نوجوانی با حضور در جبهه های حق علیه باطل رشادت های بسیاری از خود نشان داد و در سال 1367 در عملیات مرصاد به دست منافقین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

شاهی اظهار داشت: شهید دیگر نیز شهید گمنام است که فردا 16 دی ماه همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور آحاد مختلف مردم شهر اصلاندوز تشییع و در مرکز آموزشی شهید مدنی مرزبانی اصلاندوز به خاک سپرده خواهد شد.

 

مدیر کل بنیاد شهید استان با اشاره به اینکه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) استان اردبیل معطر به عطر شهادت شد، افزود: آئین استقبال از شهدا با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مسئولان استانی و جمع کثیری از مردم شهید پرور اردبیل در فرودگاه اردبیل برگزار شد و مراسم وداع با پیکر شهدا در مناطق مختلف برپا شد.

 

وی ضمن قدردانی از مردم شهید پرور اردبیل در آئین استقبال با شکوه از پیکر پاک شهدای دوران دفاع مقدس، تاکید کرد: همه ما مدیون خون شهیدان هستیم و استقبال از پیکر شهدا نشان از قدردانی عموم مردم از فداکاری و ایثار این عزیزان است.

 

کد خبر 1134789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha