مراسم شبی با شهدا در مصلای بیت المقدس اراک همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س)

حجت الاسلام دانشی از برگزاری مراسم شبی با شهدا، همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) در مصلای بیت المقدس شهر اراک خبر داد.

حجت الاسلام «عباس دانشی» ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از برگزاری مراسم شبی با شهدا با حضور پیکر پاک و مطهر شیهد گمنام، همزمان با شب شهادت این بانوی بزرگ اسلام خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: مراسم شبی با شهدا از ساعت 18 الی 20 روز چهارشنبه مورخ۱۵ دی ماه جاری در محل مصلای بیت المقدس اراک برگزار می شود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن دعوت از مردم ولایتمدار، شهید پرور و عاشقان و دوستداران اهل بیت (ع) در این مراسم، افزود: این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه پیـکر پـاک و مطهـر شـهید گمنام دوران هشت سال دفـاع مقـدس صـبح روز پنـج شــنبه مورخ ۱۶ دی ماه جار در اراک تشییع می شود، بیان کرد: مراسم تشییع پیکر این شهید گرانقدر از سـاعت 10:00 صبح از میدان شهدا به سمت مصلای بیت المقدس شــهدا تشـییع خواهد شد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: مراسم تدفین پیکر مطهر شهید بعد ازاقامه نماز ظهر و عصر در صدا و سیمای استان مرکزی برگزار میگردد.

 

حجت الاسلام دانشی ادامه داد: بر هیچ کس پوشیده نیست امنیت و اقتدار کنونی ایران اسلامی مرهون ایثار و فداکاری های شهدایی است که با گذشتن از جان شیرین خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و ارزشهای الهی و اسلامی را در این سرزمین زنده نگه داشتند .

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: امروز استکبار جهانی و قبیلۀ شیطان و شیطان صفتان با تمام توان می کوشند تا با بهره گیری از جهل و نادانی و راه اندازی عملیات روانی و جنگ رسانه ای به تطهیر چهره های دست نشاندۀ مزدور و جیره خواران خود در منطقه و جهان اسلام، برای تأمین مقاصد پلید و شوم خود دست یابند.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: شهدا انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ادامه دهنده راه شهدای دشت کربلا هستند که با ولایتمداری و ایثار، جان خود را فدای ارزش ها و آرمان های انقلاب کردند.

کد خبر 1134805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha