۴۸ محکوم بدهکار مالی در دهه بصیرت آزاد شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان گفت: به مناسبت دهه بصیرت ۴۸ محکوم بدهکار مالی از زندان‌های استان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان در آئین آزادی 17 زندانی جرائم غیرعمد که امروز همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی 17 و دهه بصیرت در در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت ارزشمند بسیج حقوقدانان سپاه بیت‌المقدس امسال زمینه آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان را فراهم کرد که امروز نیز در ادامه این اقدامات ارزشمند شاهد آزادی تعداد 17 محکوم جرائم غیر عمد و بدهکار مالی با حضور مسئولین استانی بودیم.

 

جباری تصریح کرد: در دهه بصریت تعداد ۴۸ محکوم مالی با مشارکت ستاد دیه و مساعدت قضات دادگستری از زندان‌های استان آزاد شده اند.

 

در این مراسم از فرمانده سپاه بیت المقدس استان با توجه به مشارکت ارزشمند آزادسازی زندانیان معسر با اهدا لوح سپاس از طرف رئیس کل دادگستری استان کردستان، قدردانی شد.

 

همچنین امروز در ادامه اقدامات حمایتی سازمان زندان‌ها با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از تعداد 6 خانواده بی بضاعت مددجویان با حضور مدیرکل زندان‌های استان ومسئول بسیج حقوقدانان سپاه نیز سرکشی شد و با اهداء بسته‌ های معیشتی و کارت هدیه از آنان دلجویی شد.

 

آئین آزادی زندانیان بدهکار مالی همزمان با دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت ستاد مردمی دیه استان کردستان و سپاه بیت المقدس استان با حضور  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرمانده سپاه بیت المقدس، معاون قضایی رئیس کل و معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان، مدیر کل زندانهای کردستان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد و تعداد 17 محکوم معسر از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

کد خبر 1134820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha