آزادی یکصد زندانی به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت حاج قاسم

همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و در دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، یکصد زندانی در استان کرمان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ یدالله موحد در آیین آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در جوار گلزار شهدا به اجرای ۵ مرحله آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و عمر سبک در قالب ستاد مکتب حاج قاسم اشاره و بیان کرد: در نتیجه همت بلند خیرین و تلاش شبانه روزی کمیته های صلح و سازش ستاد دیه استان، بسیج حقوقدانان و اقشار مختلف بسیجی در سراسر استان موفق به آزادی ۵۶۹ نفر از زندان شدند.

 

رییس کل دادگستری استان کرمان افزود: امروز حتی یک نفر محکوم به قصاص با اخذ رضایت اولیای دم و مساعدت خیرین آزاد می شود.

 

 

وی تصریح کرد: در پنجمین مرحله برگزاری نهضت آزادسازی زندانیان یکصد نفر به برکت نام و یاد حاج قاسم آزادی خود را به دست می آورند و به آغوش خانواده بر می گردند.

 

 

موحد افزود: ۳۶ نفر زندانی طی دو لیست ۱۸ نفره به تعداد سن مبارک حضرت زهراسلام الله علیها با پرداخت ۲۸۳ میلیون تومان وجه نقد و رضایت شکات آزاد می شوند.

 

 

وی اظهار کرد: همچنین به نیت سن حاج قاسم، ۶۳ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی با گذشت شکات که بخش اعظمی از محکومیت های مالی این زندانیان را شکات گذشت و پرداخت ۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض ستاد دیه آزاد می شوند.

 

 

 

 

کد خبر 1134838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha