کانون‌های مساجد در مسیر حفظ حماسه فاطمی در مکتب سردار سلیمانی ثابت‌قدم هستند

حجت‌الاسلام اباذر بیگی گفت: کانون‌های مساجد با تاثیر گرفتن از منش حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله و همچنین مکتب سردار سلیمانی حماسه‌های بزرگی را به فعلیت می‌رسانند.

 به‌گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه «حجت‌الاسلام اباذر بیگی» امروز(15دی) در جلسه مدیران کانون‌های مساجد شهرستان نقده که با موضوع تبیین حماسه فاطمی در مکتب سردار سلیمانی برگزار شد، گفت: کانون‌های مساجد ظرفیت خفته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد آذربایجان غربی افزود: اگر در سال 71 رهبر انقلاب دستور تشکیل کانون‌های مساجد در دل مساجد را داده‌است تا برعلیه جنگ تسهیلاتی دشمن و مقابله با شبیه خون فرهنگی وارد گود و مبارزه و میدان شوند، باید امروز نیز هر لحظه پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

 این مسئول اضافه کرد: هدف از تشکیل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ارائه آمار و ارقام نیست بلکه می‌خواهیم در لحظه‌های سخت نظام به داد این انقلاب رسیده و به وظیفه ذاتی خود عمل کنیم.

 وی با بیان این‌که قطار انقلاب درحال‌حرکت است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم که از جاماندگان این قطار نباشیم چراکه در مقصد نهایی اگر نتوانسته باشیم به مسئولیت و وظیفه خود عمل کنیم بسیار سرافکنده و شرمسار خواهیم بود.

 این مسئول ادامه داد: زبان هنر در مساجد یکی از مهم‌ترین و برترین راه‌های ارتباطی با جوانان است که باید همواره مورد توجه مسئولان کانون‌ها و همچنین امام جماعت مساجد باشد.

 بیگی اضافه کرد: باید در کانون‌های مساجد منادی وحدت باشیم و با همکاری امام‌جماعت، هیئت‌امنا و همچنین بسیج کارهای بزرگی را در سنگر مساجد به فعلیت برسانیم.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: تئاتر بچه‌های مسجد در کانون‌های مساجد شکل‌گرفته است که با ایجاد اتحاد در این مجموعه می‌توانیم فرهنگ مسجدی و ولایی را با استفاده از زبان فرهنگ و هنر در جامعه گسترش دهیم.

 این مسئول خاطرنشان کرد: ما در فرهنگ ایرانی و اسلامی خود الگوهای شاخص و بارزی داریم که حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله از الگوهای مذهبی و شهید سردار سلیمانی نیز از الگوهای ایرانی و ولایی هستند که جوانان می‌توانند با تاسی از منش و راه و روش زندگی آنان به سعادت اخروی و دنیوی برسند.

کد خبر 1134845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha