جبران خسارت‌های ناشی از سیل در هرمزگان با جدیت پیگیری می‌شود

وحیدی گفت: موارد مختلف همچون تامین تجهیزات و ماشین آلات و جبران خسارت‌های وارد شده بر اثر سیل به خصوص به کشاورزان در هرمزگان، با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودان، « احمد وحیدی » در جلسه فوق‌العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان رودان، بامداد امروز پنجشنبه 16دیماه در جمع مسوولان و جمعی از افشار مختلف مردم ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا "سلام الله علیها"، از همه تلاشگران در عرصه مهم خدمت رسانی به سیل‌زدگان در استان هرمزگان، تشکر و قدردانی کرد.

 

وزیر کشور افزود: در هرمزگان اقدامات لازم، بلافاصله پس از وقوع سیل انجام و آب هدایت شد و از همه دست اندرکاران که با تدابیر خوب این کارها صورت دادند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

وی با اشاره به درخواست‌های مطرح شده در این نشست، بیان داشت: احداث پل و لایروبی رودخانه‌ها از جمله موارد ضروری است که باید برای آن برنامه‌ریزی و به سرعت انجام گیرد که در راستای پیشگیری از اتفاقات بسیار مهم خواهد بود.

 

وحیدی گفت: دیگر موارد همچون تامین تجهیزات و ماشین آلات و جبران خسارت‌های وارد شده به کشاورزان، پیگیری می‌شود.

 

وی تصریح کرد: اراده و همبستگی و تدبیر در صحنه که باید در مواقع بحران به فوریت به اجرا گذاشته شود، بسیار مهم و کارساز است و در این حادثه سیل نیز، مدیریت بحران در صحنه به خوبی انجام شد.

 

وزیر کشور اظهار کرد: همه باید به وظایف خود عمل کنیم که آلام سیل‌زدگان به خصوص کشاورزان که زحمت کشیدند اما دچار خسارت شده‌اند، جبران شود.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1134935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha