دشمن از امتداد راه شهید سلیمانی هراسان است/ جاودانگی عملکرد شهید ستاری

امیر سرتیپ نوروزی گفت: دشمن از شهید سلیمانی بیش از سردار سلیمانی به دلیل از امتداد راه او و تربیت نیروهایی همانندش هراسان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ «حسین نوروزی« در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سردار سلیمانی و امیرستاری در محل پدافند هوایی شهید نصر اصفهان اظهارداشت: وجود فرماندهان نظامی توانمند سرمایه ای برای نیروهای مسلح است که نه تنها در عرصه دفاعی بلکه در دیپلماسی نیز نقش آفرین هستند.

جانشین منطقه پدافند هوایی مرکزی کشور با اشاره به شخصیت سردار سلیمانی در عرصه داخلی و بین المللی و مجاهدت های امیر ستاری فرمانده فقید نیروی هوایی ارتش افزود: چنین اشخاصی در فرماندهی نظامی و در عرصه بین الملل و دیپلماسی جایگاه مهمی را برای هدایت و راهبردی داشتند.

وی با بیان اینکه روحیه مردمی و خدمت به ملت مظلوم در نگرش و دیدگاه آنان به معنای واقعی و عمیق نهفته بود، تصریح کرد: دشمن از عنوان «شهید سلیمانی« بیش از شخصیت «سردار سلیمانی« به دلیل از امتداد راه او و تربیت نیروهایی همانندش هراسان است چرا که امروز هزاران نفر راه را ادامه داده و از منش و مکتب او سرنوشت خود را می سازند.

امیر نوروزی تضعیف بنیه داعش و تقویت جبهه مقاومت را دستاورد مهم حاج قاسم سلیمانی بیان کرد و اذعان داشت: این تلاش ها مانع از پیشروی داعش در خاورمیانه و حمله به ایران شد و باید قدردان تلاش های شهدای این عرصه و فرماندهی سردار شجاع اسلام باشیم.

وی اضافه کرد: شخصیتی مردمی و برگرفته از اخلاص و ولایت، سبب موجی بزرگ در عشق به او شد که مراسم تشسیع جنازه حاج قاسم با شکوه و عظمت تمام معنایی به مرحله اجرا رسید.

امیر سرتیپ نوروزی از نبوغ سیاسی و نظامی سردار سلیمانی به عنوان شاخصه های ارزشمندی در بین فرماندهان نظامی برشمرد و گفت: کسب سه مدال فتح و نشان ذوالفقار از مصادیق تایید توانمندی نظامی و دیدار با پوتین و اظهارنظر بین المللی ناشی از توانایی سیاسی او بود.

 

جاودانگی عملکرد شهید ستاری

وی به خاطراتی از شهید امیر «منصور ستاری« اشاره کرد و افزود: توانمندی نظامی او را در اوج جنگ و توسعه نظامی می توان به خوبی مشاهده کرد که هنر یک فرمانده در لحظات سخت جنگی روشن می شود.

جانشین منطقه پدافند هوایی مرکزی کشور به اقدامات موثر این فرمانده در دوران جنگ و پس از آن در عرصه پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش اشاره و خاطرنشان کرد: عملکرد شهید ستاری مثل تاسیس دانشگده خلبانی، دانشکده پرستاری، توسعه تجهیزات نظامی جاودان است.

وی اضافه کرد: شبکه و یکپارچه سازی امکانات پدافند هوایی ارتش از اقدامات این فرمانده شجاع است که با ابتکار عمل و هوش بالای او رقم خورد

امیر سرتیپ نوروزی به هنر نظامی امیر ستاری در عملیات ولفجر8 و بیت المقدس اشاره کرد و گفت: تغییر تاکتیک در تجهیزات پدافند و فعال سازی امکانات رصد و شناسایی هوایی دشمن موجب گرفتار شدن 80 فروند هواپیمای دشمن شد.

کد خبر 1134970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha