۸ شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری تشییع شدند

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر طیبه هشت شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و هفته مقاومت با حضور باشکوه مردم چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، مراسم تشییع پیکر مطهر هشت شهید گمنام با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور و ولایتمدار چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد تا میدان قمربنی هاشم (ع) این شهر برگزار شد.

 

عاشقان اهل بیت (ع) با سر دادن شعار «یا زهرا» و «الله‌اکبر» آیین تشییع پیکر طیبه شهدای گمنام را از محل مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد آغاز کردند و در ادامه با سردادن شعار «لااله‌الاالله» و «حسین، حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» پیکر پاک این هشت شهید را بدرقه کردند.

 

تشییع کنندگان در این مراسم همچنین با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نسبت به سیاست های استکباری اعلام انزجار و هتک حرمت به ساحت تندیس سردار سلیمانی را محکوم کردند.

 

رئیس بسیج مستضعفین نیز در این مراسم حضور داشت و از شهدای گمنام با عنوان الگوهای والا برای نسل جوان یاد کرد.

 

امام جمعه شهرکرد نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب و به ویژه سردار سلیمانی اظهار داشت: در مکتب شهید سلیمانی صدها قاسم سلیمانی تربیت می‌شود.

 

مردم در این مراسم یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و بار دیگر با شهیدان راه اسلام و مکتب قرآن عهد و میثاقی دوباره بستند و بر تداوم راه شهدا تاکید کردند.

 

گفتنی است؛ سن شهیدان گمنام تشییع شده در این استان از ۱۸ سال تا ۲۵ سال است که از این تعداد چهار شهید در عملیات کربلای 5، ۲ شهید در عملیات رمضان، یک شهید در عملیات والفجر ۴ و یک شهید در منطقه شلمچه به شهادت رسیده است.

 

کد خبر 1135002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha