وزیر کشور با خانواده های شهدای مدافع وطن در رودبار جنوب دیدار کرد

وزیر کشور شامگاه امشب ۱۶ دی ماه به دیدار خانواده شهید احمد بامری و شهید نادر دارچین از شهدای مدافع وطن (نیروی انتظامی) رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۱۶ دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) وزیر کشور در سفر به رودبار جنوب، به دیدار خانواده شهید احمد بامری و شهید نادر دارچین از شهدای مدافع وطن (نیروی انتظامی) رفت.


«احمد وحیدی» در این دیدار ضمن تشکر از خانواده شهیدان، گفت: امنیت امروز کشور نتیجه جانفشانی شهدا و ایثارگری خانواده شهدای آنها است.

 

وزیر کشور با اشاره به این که بازدید از مناطق سیل زده حکایت از میزان خسارت زیاد دارد، ابراز کرد: خوشبختانه پس از وقوع سیلاب شهرداری، سپاه، فرمانداری، هلال احمر و کلیه دستگاه ها پای کار آمدند و با نظارت و توصیه استاندار کارهای خوبی صورت گرفته است.
 
وی اظهار کرد: سیلاب اخیر به منازل مسکونی، دام ها، مزارع کشاورزی و اثاث مردم آسیب وارد کرده است.
 
وحیدی بیان کرد: پس از بررسی، کلیه مشکلات لیست برداری شده و میزان خسارات ناشی از وقوع سیلاب برآورد شده است که ان شاالله دولت کمک می کند تا آلام مردم کمتر شود.
 
وزیر کشور در خاتمه عنوان کرد: یکی از مشکلات زیرساختی برای جلوگیری از وقوع چنین سیلاب هایی و کاهش میزان خسارت، تقویت سیل بند است که در دستور کار قرار دارد.
 

شایان ذکر است؛ رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، استاندار کرمان، معاون توسعه امور شهری و روستایی وزیر، سردار ناظری، فرمانداران جیرفت و رودبارجنوب، امام جمعه جازموریان، وزیر کشور را در این دیدار همراهی کردند.

کد خبر 1135054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha