حضرت زهرا(س) هیچگاه در برابر ظلم و بیداد سکوت نکرد

آیت‌الله خاتمی گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) در زندگی سیاسی خود هیچ‌گاه در برابر ظلم و بیداد ساکت ننشستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان در مراسم گرامیداشت ایام‌ شهادت حضرت زهرا (س) و سردار سلیمانی که در مسجد صاحب‌الزمان صائین‌قلعه برگزار شد، اظهار کرد: ظلم‌ستیزی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های حضرت زهرا (س) است.

 


آیت الله علی خاتمی با بیان اینکه وصیت به دفن شبانه توسط حضرت زهرا (س) نشان می‌دهد ایشان چه در حال حیات و چه بعد از آن با ظالم آشتی نکرد و زیر بار آن نرفتند، گفت: ایشان در زندگی سیاسی خود هیچ‌گاه در برابر ظلم و بیداد ساکت ننشستند.

 


نماینده ولی فقیه در استان با تسلیت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ۴۰ سال در مقابل دشمنان ایستادگی و سینه سپر کرد شهادت حق ایشان بود.

 


وی افزود: مهم‌ترین نتیجه ایستادگی در برابر دشمنان اقتدار است و بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب نتیجه بی‌طرفی و عقب‌نشینی در برابر دشمن نیز ذلالت است که ما قبل از انقلاب شاهد این موضوع بودیم.

 


امام جمعه زنجان اضافه کرد: هر لحظه امکان شهادت سردار سلیمانی با توجه به حضورش در جبهه‌های نبر د سوریه و عراق وجود داشت و ایشان هر لحظه خود را مهیای شهادت کرده بود.

 

 

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه خواست خدا بر این بود که شهادت سردار دل‌ها به‌گونه دیگر رقم بخورد، افزود: سردار دل‌های ما به دستور بی‌عرضه‌ترین، بی‌منطق‌ترین و بی‌ادب‌ترین رئیس جمهور آمریکا شهید شد‌.

 


امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه به شهادت رساندن سردار سلیمانی ننگ بزرگی برای آمریکا ایجاد کرد، افزود: شهید سلیمانی در زمان زندگی پربرکتش، وجودش نیز برای دشمنان مایه ترس بود و بعد از شهادت نیز دشمنان حتی از نام و عکس او هم می‌ترسند.

کد خبر 1135065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha