پیکر ۲ شهید گمنام در نکا تشییع و به خاک سپرده شد

پیکر پاک ۲ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس روز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان نکا تشییع و برای خاکسپاری به نیروگاه نکا و یادمان شهدای گمنام نکا منتقل و خاکسپاری شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، پیکر پاک 2 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور گسترده مردم  و مسئولین از سپاه پاسداران نکا تا میدان جانبازان به صورت دسته روی و با رعایت پروتکل های بهداشتی تشییع شد.

نماز این شهدا به امامت حجت الاسلام محمدصادق محمدی لایینی امام جمعه نکا  اقامه و شهدا برای تدفین به نیروگاه شهید سلیمی نکا و یادمان شهدای گمنام نکا منتقل و خاکسپاری شدند.

در این مراسم نکایی ها با شاخه گل و دود کردن اسپند به استقبال پیکر مطهر شهیدان گمنام آمده و با آنان وداع کردند.

مادران و دختران مازندرانی به رسم همیشه با مجمع هایی بر سر از شهدای خود استقبال کرده و آیین مادری را برای فرزندان خود به جا آوردند.

همچنین شهروندان نکایی در این مراسم با مداحی و سینه زنی پیکر پاک این شهید ۱۸  و 29 ساله را که در عملیات کربلای ۵ شلمچه و بدر شرق دجله به شهادت رسیده بود، تشییع کردند.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور نکا در مسیر انتقال شهید به نیروگاه شهید سلیمی نکا در روستاهای مختلف تجمع کرده و با آغوش باز پذیرای شهیدشان شده و برای شان مادری و پدری کردند تا احساس غربت نکنند.

کد خبر 1135095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha