پذیرفته شدن پرونده زندانیان نیازمند به صورت معاضدتی توسط وکلای جهادی

رضایی دانا گفت: با حضور مشاوران بسیج حقوق دانان استان فارس، پرونده زندانیان نیازمند به صورت معاضدتی از طرف این وکلای جهادی پذیرفته شده است و حضور وکلای جهادی به صورت فصلی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله رضایی دانا»، امروز (پنج شنبه 16 دی) در برنامه حضور مشاوران بسیج حقوق دانان استان فارس در زندان مرکزی شیراز گفت: این برنامه چهارمین دوره حضور بسیجیان حقوق دان سال 1400 در زندان است و با سالگرد شهادت حضرت زهرا (س) و شهید سلیمانی مقارن شده است.

مدیر زندان مرکزی شیراز افزود: حضور مشاوران بسیج حقوق دانان استان فارس در زندان های استان موجب شده تا بسیاری از زندانیان از خدمات رایگان مشاوره ای برخوردار شوند.

وی اضافه کرد: با حضور مشاوران بسیج حقوق دانان استان فارس، پرونده زندانیان نیازمند به صورت معاضدتی از طرف این وکلای جهادی پذیرفته شده است و حضور وکلای جهادی به صورت فصلی ادامه خواهد داشت و زندانیان می توانند به صورت رایگان از خدمات این گروه جهادی بهره مند شوند.

خاطر نشان می شود، در ادامه حضور گروه های جهادی در زندان و به منظور ارائه مشاوره حقوقی به زندانیان، بسیج حقوق دانان استان فارس همزمان با دومین سالگرد شهادت  سردار سلیمانی  به صورت چهره به چهره با زندانیان دیدار کردند و پاسخگوی سوالات حقوقی آنان شدند.

کد خبر 1135097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha