حاج قاسم نماد تفکر جهاد برای رهایی مظلومان عالم است 

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: حاج قاسم یک فرد نبود بلکه نماد یک تفکر، راه نورانی، نصرت دین خدا و جهاد برای رهایی همه مظلومان عالم است.

حجت الاسلام «احمد نجنو» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: گام برداشتن در مسیر مستقیم ولایت یکی از مهم ترین مسیرهایی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید پیمود همان طور که همه شهدا و مخصوصا شهید حاج قاسم در این مسیر گام برداشت.

امام جمعه کهنوج افزود: شهید سلیمانی با حرکت در مسیر ولایت سعادتمند شد و به اوج قله های افتخار رسید و در وصیت نامه خود فرمود؛ والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت بخیری رابطه قلبی، دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست گرفته است.


وی ابراز کرد: امام خامنه ای (مدظله العالی) در دیدار با خانواده معظم حاج قاسم با وجود گذشت ۲ سال از شهادتش اما هنوز هر وقت نام آن شهید را می برد، اشک از چشمانشان سرازیر شده و بغض در گلو دارند.

حجت الاسلام نجنو ادامه داد: شهید سلیمانی به تدریج به سردار بزرگ اسلام و مالک اشتر تبدیل شد و همه جوانان باید این را بدانند که می توانند در این مسیر نورانی این شهید قدم بگذارند.

امام جمعه کهنوج ابراز کرد: در تاریخ آن هنگامی که خبر شهادت مالک اشتر به امیرالمومنین علی (ع) رسید آن حضرت آنقدر اندوهگین و آزرده خاطر شد که فرمود؛ خدایا من مصیبت مالک را نزد تو به شمار می آورم زیرا فقدان او از سوگ های روزگار است.

 وی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی بیش از هر چیزی دوست داشت او را سرباز ولایت خطاب کنند و خود را سرباز ولایت می دانست و شهرت او محصول عنایات، توجهات، نصایح و اعتماد ویژه ولایت بود.

حجت الاسلام نجنو اضافه کرد: در اطاعت از ولایت، آگاهانه و همراه با اخلاص بود و او بارها آرزوی شهادت کرد و در نهایت به آرزوی دیرینه اش رسید.

امام جمعه کهنوج عنوان کرد: حاج قاسم یک فرد نبود بلکه نماد یک تفکر، راه نورانی، نصرت دین خدا و جهاد برای رهایی همه مظلومان عالم است.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) و سرباز مخلص امام خامنه ای (مدظله العالی) بود و به ظاهر انسانی زمینی اما رفتارش کاملا آسمانی بود و عاقبت آسمانی شد و ملائکه مقرب خدا او را به آغوش کشیدند.

حجت الاسلام نجنو یاد آور شد: آمریکایی ها با به شهادت رساندن سردار سلیمانی، حماقت بزرگی مرتکب شدند آنها با این اقدام درصدد بودند تا روزی پیروزمندانه از عراق و خاورمیانه بروند اما با شهادت سردار سلیمانی، شهید سلیمانی متولد شد که از سردار سلیمانی برای آنها خطرناک تر است.

امام جمعه کهنوج بیان کرد: با تولد شهید سلیمانی ستون های کاخ دنیای استکبار لرزید و ترک خورد و پروژه خروج دنیای استکبار در منطقه کلید خورد و اکنون که ۲ سال از این شهادت می گذرد همچنان که آمریکایی‌ها از افغانستان با خواری و خفت خارج شدن باید از دیگر کشورها نیز خارج شوند.

وی ابراز کرد: جبهه حق با تولد شهید سلیمانی در مسیر پیشرفت با سرعت بیشتری در حرکت است و کسی نمی‌تواند مانع آن شود هر چند که دشمنان بخواهند نام و تصویر سردار شهید ما را از صفحه مجازی پاک کنند اما از دلها نمی‌توانند آن را پاک کنند. 

حجت الاسلام نجنو اظهار کرد: شرم آور است کسانی که مدعی آزادی ببان هستند چون کلید فضای مجازی و رسانه هایی همچون اینستاگرام دست شان است هر جایی که رد پایی از تصویر و نام شهید سلیمانی باشد آن را حذف می کنند و نمی توانند طاقت بیاورند و از نام شهید عزیز ما وحشت دارند.

امام جمعه کهنوج عنوان کرد: حاج قاسم یک فرد عادی، از طبقه محروم و عشایر زاده بود که به دلیل اخلاص و مردمی بودن محبوب شد.

وی تاکید کرد: یکی از معجزات بزرگ و فتح ‌الفتوح انقلاب اسلامی تربیت نیروهای جوان مومن انقلابی و از خود گذشته است و این موج با شهادت حاج قاسم چند برابر شده است و جوانان مومن و انقلابی بیشتری در حال پیوستن به خیل سپاه حاج قاسم است.

کد خبر 1135197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha