کشف پیکر بی جان جوان ۲۵ ساله اهل گلستان توسط عوامل امدادی

غلامی از کشف پیکر بی جان جوان ۲۵ساله اهل کلاله گلستان بر اثر سقوط به دره آبشار لاتون آستارا توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: پس از عملیات جستجو در کمتر از ۲۴ ساعت، پیکر بی جان این جوان کشف و تحویل عوامل انتظامی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیاوش غلامی» امروز(جمعه، ۱۷ دی) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر، پیکر بی جان جوان۲۵ ساله اهل کلاله استان گلستان بر اثر سقوط به دره آبشار لاتون آستارا پیدا شد.



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: در ساعت ۱۵:۴۰ روز گذشته( ۱۶ دی) گزارشی مبنی بر سقوط این جوان از آبشار لاتون شهرستان آستارا به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، ۲ تیم از هلال احمر آستارا و یک تیم از هلال احمر تالش به همراه ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی کمک دار به محل وقوع حادثه اعزام شدند.



غلامی ادامه داد: پس از عملیات جستجو در کمتر از ۲۴ ساعت در ساعت ۱۱روز جاری توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر با کمک هیات کوهنوردی شهرستان آستارا و مردم محلی منطقه، پیکر بی جان این جوان کشف و تحویل عوامل انتظامی شد.



وی یادآور شد: مردم همواره می توانند در صورت نیاز به خدمات این جمعیت با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

کد خبر 1135223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha