برای حل مشکلات کشور نیازی به ابرقدرت های خارجی نداریم 

آیت الله نورمفیدی گفت: برای حل مشکلات کشور نیازی به ابرقدرت های خارجی نداریم و با تکیه بر توان داخلی آنها را برطرف می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» ظهر امروز (جمعه ١٧ دی) در خطبه های نماز جمعه گرگان با بیان وجود برخی مشکلات و دغدغه های اقتصادی در کشور اظهارداشت: برای حل مشکلات نیازی به وجود و همراهی ابرقدرت های خارجی نداریم و با  تمام ظرفیت های داخلی این مشلات را برطرف می کنیم.

 

امام جمعه گرگان افزود: دشمنان در تلاش هستند تا با استفاده از ظرفیت شبکه های  در بین مردم یاس و ناامیدی ایجاد کند که باید مردم را در برابر این شیطنت دشمنان هوشیار کنیم.

 

وی ادامه داد: شبکه های اجتماعی کاربران زیادی در بین مردم دارد و باید متولیان نسبت به این دسیسه به مردم هوشیاری بدهند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان به نقش موثر ایران در جبهه مقاومت  اسلامی اشاره کرد و گفت: با  توجه به حضور ایران در عراق سوریه فلسطین و سایر کشورهای جهان اسلام، این موضوع در واقع تبدیل به خاری در چشم دشمنان شده و آنان سعی دارند با روش های مختلف جلوی ایران مقاومت کنند.

 

وی ادامه داد: شاید روش  و نقشه های  دشمنان امروز نسبت به گذشته فرق کرده اما در واقع هدف آنها همان هدف سابق است و تلاش دارند تا به جمهوری اسلامی ضربه بزنند.

 

آیت الله نورمفیدی به زحمات امیرکبیر برای توسعه و عمران کشور اشاره کرد و گفت: وقتی دشمنان اصلاحات  امیرکبیر را برای حل مشکلات کشور ثمر بخش دیدند تصمیم گرفتند تا این خادم ملت را شهید کنند. دشمنان هیچگاه  پیشرفت و آبادانی جمهوری  اسلامی را نمی خواهند.

 

کد خبر 1135232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha