امر به معروف و نهی از منکر ظرافت و هنر می خواهد

حجت الاسلام مدبر گفت: امر به معروف و نهی از منکر ظرافت و سلیقه و هنر می خواهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (جمعه ۱۷ دی) در خطبه های نماز جمعه شهر جهرم با اشاره به سالگرد دستور کشف حجاب توسط رضاخان، گفت: دست آلوده رضاخان برای کشف حجاب و گرفتن چادر از زنان آلوده تر شد.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه در روزگاری به سر می بریم که تفکر اباحه گری در حال احیا و تجدید شدن است، افزود:‌ این تفکر در تاریخ کشور ما و همچنین کشورهای غربی وجود دارد.

 

وی با اشاره به اینکه این تفکر می گوید هم می توان مسلمان بود و هم اهل فسق و فجور، اظهار کرد: این فکر در حال ترویج شدن است که می توان در یک دست قرآن و در دست دیگر جام شراب داشت.

 

حجت الاسلام با تاکید بر اینکه کسانی که اینگونه با دین برخورد می کنند منتظر بی آبرویی در دنیا باشند، عنوان کرد: روز قیامت نیز شدیدترین عذاب ها در انتظار آنان است.

 

وی با اشاره به اینکه مشکل بدحجابی در شهر به دست بانوان برطرف می شود، تصریح کرد: جمعی از بانوان در این زمینه ورود کرده اند و قرار است با ظرافت های زنانه و محترمانه به افراد کم حجاب بسته های فرهنگی حاوی شال و چادر هدیه دهند.

 

امام جمعه با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر ظرافت و سلیقه و هنر می خواهد، گفت: لازم است مردم و مسئولان در این زمینه یاری گر بانوان باشند که الگوی برای سراسر کشور باشد.

کد خبر 1135234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha