توقیف کشتی اماراتی آغاز فصل جدیدی در معادلات منطقه‌ای است

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: توقیف کشتی ائتلاف عربی و هم پیمانان آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی شروع فصل جدیدی درمعادلات منطقه‌ای به نفع جبهه مقاومت در غرب آسیا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودسر، حجت‌الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه‌‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این بخش به دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار به نکات مهمی اشاره کردند و یکی از این نکات این بود که فرمودند« حذف عکس و نام شهید سلیمانی در شبکه‌های اجتماعی نشانه ترس آنان حتی از اسم و عکس سردار است.»

 

امام جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر با بیان‌اینکه در دنیای امروز، فضای مجازی زیر کلید مستکبران است، افزود: مسئولین  فضای مجازی کشور باید هوشیار باشند و به نحوی عمل کنند که دشمن نتواند هر جا که  اراده کرد، در فضای مجازی برخورد کند.

 

وی تصریح‌کرد: هشدار مقام معظم رهبری برای سلب اراده از قدرت مجازی دشمن و خنثی‌سازی یا کم اثر کردن نفوذ سایبری غرب، سه روش را برای این جنگ خاص تداعی می‌کند و آن سه روش تسریع در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات، تقویت بسترهای ارائه خدمات(پلتفرم‌های داخلی) و ارتقاء سواد رسانه‌ای افکار عمومی است.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه انصارالله یمن با توقیف کشتی اماراتی گل کاشت، گفت: توقیف کشتی ائتلاف عربی وهم پیمانان آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی شروع فصل جدیدی درمعادلات منطقه‌ای به نفع جبهه مقاومت در غرب آسیا است.

 

خطیب نماز جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر با بیان‌اینکه نفس وقوع این عملیات سرآغاز جدید برقراری توازن بازدارندگی به نفع جبهه مقاومت است، اظهارکرد: این عملیات نشان ازعمق راهبردی ایران انقلابی دارد،که پس ازشهادت سردار سلیمانی بیشتر شده است.

 

وی به قیام خونین ۱۹ دی سال ۱۳۵۶ مردم قم اشاره کرد و گفت: ریشه قیام به شهادت حاج آقامصطفی خمینی(ره) بر می‌گردد.

 

حجت‌الاسلام حبیبی خاطرنشان‌کرد: این قیام طلیعه انقلاب اسلامی و اربعین این قیام، قیام‌های دیگر را در کشور ایجاد کرد و ریشه این قیام شهادت آقا مصطفی خمینی(ره) است.

کد خبر 1135257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha