ظرفیت های متعددی برای حضور و بازدید راهیان نور در مناطق عملیاتی دهلران وجود دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: با توجه به انجام عملیات های مختلف در طول هشت سال دفاع مقدس در مرزهای این شهرستان، ظرفیت های متعددی برای حضور و بازدید راهیان نور در مناطق عملیاتی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،«لطیف صادقی» در حاشیه بازدید از یادمان شهدای شرهانی، اظهار کرد: استان ایلام به خصوص شهرستان دهلران یکی از شهرهای مهم کشور است که در دوران دفاع مقدس مردمان این دیار و رزمندگان دفاع مفدس، جانفشانی های زیادی برای دفاع از کیان ایران اسلامی انجام داده اند.

 

وی تصریح کرد: باتوجه به عملیات های مختلف در شهرستان دهلران یادمان شهدای شرهانی ظرفیت بسیار خوبی برای معرفی گردشگری دفاع مقدس شهرستان است وباید جهادی وارد میدان شد.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان  دهلران گفت: انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل جوان در كنار علم و دانش از موارد بسیار مهمی است که باید مورد توجه وزارت علوم و آموزش و پرورش قرار گیرد.

 

صادقی یادآور شد: تقويت زيرساخت ها و توجه به امكانات رفاهي براي راهيان نور و زائرين يادمان شرهاني امري ضروري است و در این راستا متوليان و به ويژه ستاد راهيان نور كشور و بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس باید توجه ویژه ای به یادمان شهدای شرهانی داشته باشند.

 

وی به بازدید سالیانه 200هزار نفر از یاد مان شهدای شرهانی اشاره کرد و گفت: همه ادارات و نهادهای متولی باید تمهیدات لازم برای استقبال از كاروان های راهیان نور در یادمان شهدای شرهانی اتخاذ کنند.

کد خبر 1135263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha