پیام روشن ملت ایران در مراسم تشییع شهدای گمنام/ عاشق ولایت و انقلاب هستیم

حجت‌الاسلام روحانی پیام روشن ملت ایران اسلامی در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام به داخلی‌ها و خارجی‌ها را برشمرد و گفت: ملت ما همچنان عاشق ولایت و انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز(جمعه، 17 دی) در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر اظهار داشت: صحرای محشر و قیامت راه صعب‌العبوری است که همه ما آن را در پیش داریم بنابراین باید این چند روز دنیا و عمرمان را مراقبت کرده تقوا پیشه کنیم تا در آنجا گرفتار نشویم.

 

امام جمعه شهرستان رودسر عنوان داشت: روز قیامت روزی بسیار عجیب است اگر در این عالم تقوا را رعایت کنیم، خدا ترس باشیم و زندگانی شخصی خانوادگی و اجتماعی را به خوبی سپری کنیم در آنجا و در آن روز بزرگ قطعا اهل نجات خواهیم بود.

 

 روحانی تصریح کرد: پیشرفت‌های اسلام در زمان حیات پیامبر اعظم(ص) حقیقتا مدیون فداکاری‌ها، جانفشانی‌ها و مجاهدت‌های امیرالمؤمنین علی(ع) بود و شکی در آن نیست، اما همه فرق اسلامی می‌گویند و اذعان دارند که اسلام بعد از رحلت پیغمبر اکرم(ص) مدیون فداکاری‌های حضرت زهرا(س) است که یک تنه به میدان آمد و به اندازه صد لشکر مقابل غاصبان ولایت ایستاد.

 

وی با بیان اینکه پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) کینه‌ها علیه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نمایان شد و خانم فاطمه زهرا(س) مقابل همه کینه‌توزان ایستادگی کرد اذعان کرد: امروزه تلاش‌های پیروان حضرت فاطمه زهرا(س) در همه عرصه‌ها باید خط حمایت از ولایت فقیه باشد و این بعد از شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) یعنی زندگی سیاسی حضرت باید بیشتر در جامعه امروز شکافته و تبیین و ترویج شود.

 

امام جمعه شهرستان رودسر ابراز داشت: امروز جهان اسلام روزگار خوشی ندارد، و همه می‌بینیم که بر سر فلسطینیان مسلمان، غزه، لبنان و افغانستان چه آمده و سعودی‌های ملعون با مردم مظلوم یمن چه کردند، این گرفتاری‌های امروز جهان اسلام بابت همان روزی است که به ولایت و امیرالمؤمنین علی(ع) جفا شد.

 

روحانی با بیان اینکه مردم جمهوری اسلامی ایران ولایتمدارند و ولی فقیه و رهبر خود را رها نمی‌کنند ابراز داشت: خدا را هزاران بار شاکریم که امروز بعد از غیبت کبری امام زمان(عج) حاکمیت ما بر مدار ولایت فقیه می‌چرخد که بدون شک امتداد همان ولایتی است که خانم فاطمه زهرا(س) برای آن ایستادگی و ایثار کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران اسلامی از علی زمان خود فاصله نگرفتند یادآور شد: تمام دشمنی و عنادی که با کشورمان و ملت ما دارند فقط به خاطر این است که ما دور ولایت مطلقه فقیه که ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) است می‌چرخیم و مابقی حرفها همه حاشیه است بنابراین نباید اجازه دهیم علی زمان تنها بماند که البته امثال حججی‌ها، حاج قاسم‌ها و شهید عشوری‌ها و شهدای ما این اجازه را به احدی نمی‌دهد.

 

امام جمعه شهرستان رودسر اظهار داشت: ما مدیون حضرت فاطمه زهرا(س) هستیم و اگر جان خود را هم فدا کنیم کم است؛ وضعیت افغانستان را ببینیم که طالبان بعد از بیست سال برگشتند و در سکوت مطلق چه می‌کنند و کشورهای دیگر که جملگی همه متفرقند و چوب همین تفرقه را می‌خورند.

 

روحانی رضای الهی را در گرو ترک گناه، ترک معصیت و اطاعت از فرامین خداوند برشمرد و ادامه داد: این بهترین معیار برای هر انسان است و همان تقوا محسوب می‌شود بنابراین از پروردگار بزرگ می‌خواهیم که ما را بیش از گذشته به این صفت مهم متصل کنند.

 

وی حضور میلیونی ملت وفادار ایران اسلامی در تشییع جنازه شهدای گمنام را صحنه‌ای که چشمان همه را خیره کرد دانست و ابراز داشت: این حضور پرشکوه برای داخلی‌ها و خارجی‌ها چندین پیام مهم دارد؛ به داخلی‌هایی که همش در حال انتقاد هستند می‌گوید که ملت علی رقم همه مشکلات اقتصادی همچنان عاشق ولایت و انقلابند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر افزود: خارجی‌ها و کسانی که دائما غبار ناامیدی و یأس را بر صورت این مردم می‌ریزند هم این حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهدا را دیدند؛ همه ما متوجه تورم و گرانی و عدم اشتغال هستیم اما پشت همین تریبون مقدس عرض می‌کنم دولت انقلابی ما شبانه روز در حال حل مشکلات و رسیدگی به مردم است.

 

 روحانی ضمن اشاره به مناسبت 19 دی سال 56 و قیام خونین مردم و طلاب قم عنوان کرد: یاد تمام شهدای آن سال را گرامی می‌داریم و این حماسه بزرگ هیچگاه از یادمان نخواهد رفت زیرا همین حرکت باعث شد در تمام کشور فریاد مرگ بر شاه بلند شود و دیدیم که چطور این حادثه عظیم سرآغازی برای پیروزی انقلاب اسلامی شد.

 

وی از حرکت همه جهان و وحشت دوباره جنایتکاران عالم خصوصا قاتلان شهید حاج قاسم سلیمانی سخن گفت و اضافه کرد: مایک پومپئو، دونالد ترامپ و همه قاتلانی که در نقشه به شهادت رساندن سردار رشید اسلام شریک هستند از صحبت‌های اخیر جمهوری اسلامی ایران برای انتقام خون سردار دل‌ها وحشت زده‌اند و گفته‌اند که باید از آنان مراقبت شود اما باید بدانند که همه آنها در رصد جمهوری اسلامی هستند و روزی به تیر غیب دچار خواهند شد.

 

امام جمعه شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: در دومین مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی دیدیم که چه جوش و خروش عظیمی در منطقه و در داخل کشور به راه افتاده است اما دشمنان و معاندان باید بدانند که هر چه می‌گذرد عشق به ولایت فقیه و سردار دل‌ها در قلب و جان ملت ایران اسلامی بیشتر شعله‌ور خواهد شد.

 
 

کد خبر 1135269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha