انتصاب مدیران بر اساس شایستگی باشد/دشمن خواهان نظام نیست

آیت الله مهدوی با اشاره به عزل و نصب مدیران دولت سیزدهم گفت: انتصاب مدیران بر اساس شایستگی و لیاقت و به دور از نظر جناحی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید ابوالحسن مهدوی« در خطبه های نماز جمعه اصفهان در محل مصلی امام خمینی(ره) اظهارداشت: عزل و نصب مدیران دولت سیزدهم در حال انجام است و رئیس جمهور هم بر خدمت گذار بود و دوری از نگاه جناحی در انتصابات تاکید کردند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: انتصاب مدیران بر اساس شایستگی و لیاقت و به دور از نظر جناحی باشد و از افراد توانمند در پست های اداری موثر استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از مردم نسبت به تعدادی از انتصابات گلایه کرده اند، خاطرنشان کرد: از افراد توانمند به شایستگی تقدیر و در سمت های جدیدی به دلیل توانایی منصوب کنند.

 

آیت الله مهدوی ادامه داد: استفاده از نخبگان در مدیریت جامعه و مشورت با آنان برای حفظ حیات کشور و توسعه آن لازم است و مدیران به این امر توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: همت و اراده دولت بر رفع مشکلات و دغدغه های جامعه بوده و در این مسیر نیاز به همبستگی و اتحاد و دوری از تفرقه است.

 

*دشمن خواهان نظام نیست

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم مطالبات به حقی دارند، تصریح کرد: دغدغه و نیازهای مردم باید مورد توجه قرار گیرد و البته آنان نیز با اعتراض و تجمع و بستن راه که برخی از آن برای اغتشاش استفاده کنند، مطالبات خود را دنبال نکنند.

وی به مردم توصیه کرد تا مشکلات را به دور از آشوب و دغدغه بیان کنند و نگذارند دشمن در این جریان برای تحقق اهدافش امیدوار شود.

 

آیت الله مهدوی اضافه کرد: دشمن در ابعاد مختلف به دنبال فرصت برای حجمه علیه نظام است و هیچ دوستی با مردم و انقلاب نداشته و همواره اهداف خود را با مدل های مختلف مثل تضعیف ایمان و بزرگ جلوه دادن مشکلات دنبال می کند.

وی با بیان اینکه آنان حجاب و ایمان مردم را مورد هدف قرار داده اند، اذعان داشت: ترویج بی حجابی و دفاع ظاهری از حقوق بانوان هدف غرب برای فساد اخلاقی در بین آحاد جامعه است.

کد خبر 1135270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha