رفع مشکلات اقتصادی مردم با سرعت بیشتری دنبال شود

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: انتظار این است، رفع مشکلات اقتصادی مردم با سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به تشییع با شکوه پیکر شهید امیر زمان زاده در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: مردم ولایتمدار و شهید دوست شهرستان پردیس همانند روزهای گذشته حضور پرشور و شعور داشتند که حضور آنها قابل تقدیر و تحسین است.

حسینی با تاکید بر مقابله با فساد و فحشاء افزود: باید با همه کسانی که به هر نحوی مانند اجاره دادن منازل برای فساد اقدام می‌کنند برخورد جدی و قانونی صورت بگیرد.

امام جمعه پردیس بیان داشت: مردم در خصوص معیشت با مشکل مواجه هستند و از دولت مطالبه دارند که در رفع مشکلات اقتصادی مردم با سرعت بیشتری کار کند.

وی عنوان داشت: طی ۴۳ سال گذشته آمریکا به خوبی متوجه شده که تحریم و تضعیف فیزیکی و تحریم نظامی و جنگ سخت نمی‌تواند اندیشه انقلاب اسلامی را دچار تغییر کند و به همین جهت، هم‌زمان و در یک رویکرد مبنایی از گذشته تا به امروز و با شیوه‌های مختلف، در دهه‌های گذشته با شیوه‌های قدیمی تر و امروزه با شیوه‌های جدیدتر همه تمرکز خود را بر روی تضعیف هویت انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرده است.

خطیب جمعه پردیس در خصوص سلب اراده از قدرت مجازی دشمن و خنثی سازی یا کم اثر کردن نفوذ سایبری غرب، گفت: در این زمینه سه روش را برای این جنگ خاص داریم که شامل تسریع در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، تقویت بسترهای ارائه خدمات و ارتقا سواد بصری در سطح افکار عمومی راهکارهای مقابله با دشمنان در فضای مجازی است و دیدیم که دشمن با حذف نام سردار شهید سلیمانی از شبکه‌های اجتماعی ترسیده است.

کد خبر 1135274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha