سامانه بچه های مسجد عامل تحرک و پویایی اعضای کانون های فرهنگی هنری

حبیبی خویی، سامانه بچه های مسجد را عامل تحرک و پویایی اعضای کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد با استفاده از مشارکت جوانان و عموم مردم دانست.

«ابراهیم حبیبی خویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: سامانه بچه های مسجد عامل تحرک و پویایی اعضای کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد با استفاده از مشارکت جوانان و عموم مردم است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «نورنبوی» مسجد حضرت سید الشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: سامانه بچه های مسجد موجب رقابتی سالم بین بچه‌های مسجد در بستر فضای مجازی جهت امتیازدهی به فعالیت‌ها با توجه به طرح‌ها و برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وی به رویداد ملی فهما اشاره کرد و گفت: این رویداد فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های کانون ‌های مساجد و کادر سازی نیروی متعهد و متخصص برای آینده کشور است که با پویایی دائمی کانون‌ها، راه را برای رسیدن به مسجد طراز اسلامی هموار می‌کند.

 

حبیبی خویی گفت: سامانه «بچه‌های مسجد» شفافیت فعالیت فرهنگی کانون‌های مساجد را نشان داد و این مسئله می‌تواند همفکری نخبگان در زمینه برگزاری برنامه‌های فرهنگی بهتر را ایجاد کند.

 

وی ابراز کرد: رویداد ملی فهما فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، قرآنی، رسانه ای و ... کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای اهداف ترسیم شده است.

 

حبیبی خویی تعداد اعضای کانون فرهنگی هنری نور نبوی را ۳۱۴ نفر عنوان کرد و گفت: نقش مساجد را می‌توان به عنوان مرجع و کانون، تقویت جایگاه فرهنگی و هنری جامعه یک اولویت اساسی برشمرد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «نورنبوی» مسجد حضرت سید الشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد زمینه‌ ساز رشد و پویایی جوانان و نوجوانان در مناطق شهری و روستایی هستند و تخصصی کردن این کانون ‌ها زمینه ‌ساز تحقق اهداف و جذب مخاطبان به سمت فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خواهد بود.

 

حبیبی خویی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به دلیل ارتباط روزمره با اقشار مختلف مردم به خصوص نسل جوان می تواند در راستای بسیاری از اهداف مورد نیاز جامعه که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، نقش آفرینی کند.

 

کد خبر 1135395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha