طرح «نهضت آسفالت» در شهر جهرم اجرایی می شود

اوسط جهرمی گفت: طرح «نهضت آسفالت» به منظور ساماندهی معابر و خیابان های جهرم در ۶ فاز به اجرا در می آید.

«داوود اوسط جهرمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: یکی از ابتدایی‌ترین خدماتی که شهرداری‌ها می‌بایست به شهروندان ارائه کنند، آسفالت کردن معابر است که در سال‌های اخیر کمتر به این مهم پرداخته شده و متأسفانه در ادوار گذشته مشاهده شده در کنار آسفالت معابر خاکی بیشتر به روکش کردن مجدد برخی خیابان‌ها پرداخته‌اند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر جهرم افزود: در دهه اخیر با احداث شهرک‌های جدید و الحاق برخی مناطق به شهر، وسعت کوچه‌های خاکی بیشتر شده است که این امر موجب به خطر افتادن بهداشت عمومی و وضعیت نامناسب چهره شهر و بر پا شدن گرد و خاک در شهر شده است.

 

وی بیان کرد: این کوتاهی در ارائه خدمات، در سال‌های اخیر به یک مطالبه عمومی شهروندان تبدیل شده است که طرح نهضت آسفالت می تواند این دغدغه همشهریان را مرتفع کند.
 

اوسط خاطرنشان کرد: طرح نهضت آسفالت که یکی از برنامه‌های شورای ششم است به همت شهردار و همکاران خدوم و پرتلاش شهرداری از اوایل  هفته آینده آغاز و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تداوم دارد.

 

وی با اشاره به اینکه بر اساس برآورد کارشناسان عمران در این حوزه برای تحقق این نهضت با وضعیت فعلی سطح شهر جهرم نیازمند ۶ هزار تن قیر هستیم، عنوان کرد: این پروژه در ۶  فاز انجام می شود که در مرحله اول به میزان هزار تن قیر خریداری شده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر جهرم با اشاره به اینکه عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان‌های اصلی و معابر فرعی در محلات سطح شهر جهرم آغاز شده است، گفت: پروژه آسفالت خیابان‌ها و معابر فرعی محلات به منظور ساماندهی و بهسازی، با هدف تأمین رفاه و آسایش شهروندان و تسهیل در تردد وسایط نقلیه اجرا می‌شود.

 

به گفته وی این پروژه بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته در مناطق مختلف شهر و ارزیابی مطالبات مردمی اولویت بندی شده و اولویت آسفالت‌ معابر و ترمیم و بهسازی آسفالت به خیابان‌هایی داده می‌شود که در مرحله اول خاکی و یا  آسفالت آنها وضعیت مطلوبی ندارد.

 

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به این که درآمد شهرداری‌ها از پرداخت عوارض بوده و رسیدگی به وضعیت آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر یکی از مطالبات مهم و به حق شهروندان از شهرداری است، همشهریان می‌توانند با پرداخت به موقع عوارض ما را در تحقق هر چه بهتر ارائه خدمات و رفع همیشگی مشکلات شهر یاری کنند و امیدواریم با اجرای این نهضت  بتوانیم برای همیشه این دغدغه را مرتفع و موجبات جلب رضایت همشهریان را فراهم آوریم.

 

کد خبر 1135399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha