تمسک به آموزه های دینی ، رعایت تقوی و پرهیزگاری در استحکام بنیان خانواده موثر است

حجت الاسلام محمدی، گفت: تمسک به آموزه های دینی و رعایت تقوی و پرهیزگاری در استحکام بنیان خانواده بسیار موثر است و تحقق این امر با تاسی از سیره بزرگانی هم چون حضرت فاطمه زهرا(س) امکان پذیر است.

حجت‌الاسلام رهبرمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: در عظمت و بزرگی حضرت زهرا(س) همین بس که در نسب خانوادگی شهره جهان است، زیرا پدری چون حضرت محمد(ص) اولین فرد جهان هستی در کمال و فضائل و مادری چون خدیجه کبری(س)یکی از زن های کامله جهان هستی و دومین مسلمان و فداکارترین فرد در راه اسلام و همسری چون امیرمؤمنان علی(ع) که به منزله جان پیامبر(ص) و برترین انسان بعد از ایشان است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی روانسر افزود: زنان مسلمان در زنـدگی شـخصی، اجـتماعی و خانوادگی خود باید زندگی حضرت فاطمه(س) را از جهت خردمندی، فرزانگی و عقل و معرفت الگو و سرمشق خود قرار دهـند.

 

وی خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س)  شخصیتی حماسی داشتند و این امر را باید در رویکرد ایشان پس از رحلت «پیامبر اکرم (ص)» مورد توجه قرار داد.

 

وی بابیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س)  تنها یک مادر موفق نیست؛ تصریح کرد: این حضرت در تمام ابعاد زندگی اعم از شجاعت، تقوی، پرهیزگاری عبادت و فدا کاری به عنوان یک انسان کامل مطرح می باشد.

 

حجت الاسلام محمدی اظهار کرد: فاطمه الگوی صبر و قناعت، وفاداری، شجاعت فصاحت و بلاغت است، او بود که با خطبه های بلند و جامع خود ، طرف را مغلوب و منکوب کرده و مردانه از حق خود دفاع کرد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی روانسر  گفت: فاطمه (س) همراز و همدرد رسول الله (ص) در تمام سختی ها، حامی ولایت و عدالت و مادر شهادت بود که در انفاق و ایثار همتا نداشت.

کد خبر 1135402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha