اعضای کانون شهید کچویی میزبان سوگواران فاطمی

حجت الاسلام علی پروانه گفت: در ایام فاطمیه اعضای کانون شهید کچویی میزبان سوگواران فاطمی بودند و با مشارکت یکدیگر در راستای تبیین فرهنگ و معارف دینی در جامعه تلاش کردند.

حجت الاسلام علی پروانه مدیر کانون فرهنگی هنری شهید کچویی در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار کرد: اعضای این کانون فهما مثل همه شیعیان در فاطمیه در سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) غرق عزا و ماتم شدند و با برگزاری برنامه‌های متعدد در راستای ترویج فرهنگ فاطمی قدمی برداشتند.

وی افزود: برگزاری آیین های عزاداری و سخنرانی و مداحی با محوریت تبیین اهداف حضرت فاطمه زهرا(س)، نصب پرچم های سیاه مزین به نام حضرت زهرا(س) بر سردرب منازل، پخت و توزیع غذای نذری در بین عزاداران فاطمی، طرح شنبه های کتاب با معرفی کتاب‌هایی با موضوع سبک زندگی حضرت زهرا(س) و اجرای طرح سه شنبه های تکریم با تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران برنامه های مهم کانون فرهنگی هنری شهید کچویی در ایام فاطمیه بود.

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) جنت آباد شمالی خاطر نشان کرد: برنامه های ایام فاطمیه اول و دوم با همدلی و همکاری اعضاء کانون فرهنگی هنری شهید کچویی، بسیجیان و هیئت امنا برگزار و همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) ویژه برنامه عزاداری و سوگواری اجرا شد.

حجت الاسلام پروانه گفت: در ایام فاطمیه بچه‌های مسجد و اعضای کانون شهید کچویی میزبان سوگواران فاطمی بودند و با مشارکت یکدیگر در راستای تبیین فرهنگ و معارف دینی در جامعه تلاش کردند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر اعضای کانون شهید کچویی اقدام به تهیه نذورات با همدلی و همراهی خیرین و اعضای مسجد کردند تا در این ایام به نام بانوی دو عالم، به نیازمندان رسیدگی شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید کچویی یادآور شد: با توجه به تقارن این ایام با شهادت حاج قاسم سلیمانی، برنامه عزاداری به این مناسبت را هم با هدف ایجاد روشنگری و بصیرت افزایی برگزار شد.

شایان ذکر است کانون فهما شهید کچویی به آدرس جنت آباد شمالی خیابان مسجد واقع گردیده است.

کد خبر 1135437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha