خانواده شهدا نماد مقاومت و الگوی جامعه اسلامی هستند

فرماندار دیواندره گفت: خانواده شهدا نماد صلابت، استواری و مقاومت هستند و باید از آنان به عنوان الگوی جامعه اسلامی یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، جمال ارشدی فرماندار دیواندره در دیدار با خانواده شهدای این شهرستان اظهار کرد: خانواده‌های شهدا چراغ روشنایی و الگو برای جامعه و برگ زرینی از تاریخ انقلاب برای نسل جدید و آینده هستند.


وی افزود: خانواده معظم شهدا نماد صلابت، استواری و مقاومت هستند و باید از آنان به عنوان الگوی جامعه یاد کرد.


ارشدی یادآور شد: در مقابل صبر و استقامت خانواده شهدا هرچه بگوییم کم گفته‌ایم و زبان ما قاصر از بیان آن است و در مقام قدردانی از آن‌ها نیز باید بیش از گذشته کوشا باشیم.



خانواده شهدا وارثان انقلاب هستند


حسینعلی پورقره‌خان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره نیز در این دیدار اظهار کرد: شهدا افراد گلچین شده جامعه بودند که با عزم راسخ در مسیر لقاء‌الله از همدیگر سبقت گرفته و برای زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها و شعائر اسلامی و حراست از دین، از جان خود گذشتند.

 


وی افزود: شهدا از آمال و آرزوهای خود دست کشیدند و با فدا کردن هوای نفسانی و لذات زود گذر دنیا، حلاوت عقبی را چشیدند و با نثار جان خود به اهداف الهی خود دست پیدا کرده و الگوی حسنه برای آیندگان شدند.

 


پورقره‌خان خانواده شهدا را وارثان انقلاب اسلامی خواند و گفت: صبر و استقامت خانواده‌های شاهد درس بزرگی را به ما آموخت و تا زنده هستیم در راه آرمان‌های این شهیدان ثابت قدم بوده و پشتیبان ولایت فقیه هستیم.

 

کد خبر 1135495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha