اعطای تسهیلات خرید نهاده‌های دامی به دامداران در قرچک

فرماندار شهرستان قرچک گفت: تسهیلات خرید نهاده‌های دامی در قرچک با متقضایان اعطا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قرچک به ریاست بهمن خطیبی فرماندار و با حضور حبیبی معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری، میرزایی رئیس اداره صمت، دیگر مدیران عضو و جمعی از تولیدکنندگان حوزه‌های کشاورزی و صنعت در محل فرمانداری برگزار شد.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در این جلسه گفت: دامدارانی که نسبت به پلاک‌کوبی دام خود اقدام کرده‌اند، می‌توانند به منظور بهره‌مندی از تسهیلات خرید نهاده‌های دامی، با مراجعه به اداره جهاد کشاورزی «دامدار کارت» دریافت کنند.

وی در خصوص توسعه کشاورزی منطقه بیان داشت: علاوه بر رشد صنعت در قرچک، توسعه کشاورزی و فعالیت‌های گلخانه‌ای نیز باید به خوبی رقم بخورد؛ بسیاری از متقاضیان احداث گلخانه به دنبال راهکاری برای تسریع در راه‌اندازی واحد خود هستند و این وظیفه ادارات است که با کاهش روند بوروکراسی اداری، نهایت مساعدت را داشته و این افراد راهنمایی کنند.

خطیبی تسهیل و رفع موانع را برای تولید کننگان مهم دانست و اظهار داشت: بعد از اجرای پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی قرچک، بایستی عملیات نصب علمک گاز برای واحدهای تولیدی در کوتاه‌ترین زمان صورت گیرد و در این مسیر ادارات ذیربط باید فارغ از چارچوب وظیفه و با نگاه حمایت از تولید، به این واحدها کمک کنند.

فرماندار قرچک در پایان گفت: زیرساخت‌های شهرک صنعتی به ویژه در حوزه مخابرات باید روز به روز پیشرفت بهتری داشته باشد، چراکه سرمایه‌گذار هزینه را پرداخت کرده و نباید علاوه بر مشقت تولید، دغدغه این موضوعات را نیز داشته باشد.

کد خبر 1135529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha