مسابقه کتابخوانی طرح «یاریگران زندگی» در گلستان برگزار می شود

گلچین از برگزاری مسابقه کتابخوانی طرح «یاریگران زندگی» در گلستان خبر داد.

«احمد گلچین» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در راستای تفاهم نامه امضا شده بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ستاد مبارزه با مواد مخدر، طرح «یاریگران زندگی» با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و مشارکت برخی از دستگاه های فرهنگی مرتبط برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: این طرح سومین دوره کشوری و نخستین بار در استان گلستان برگزار می شود و در این دوره استان گلستان و چهارمحال بختیاری به عنوان پایلوت انتخاب شده اند.

 

وی با بیان اینکه طرح یاریگران زندگی از جمله طرح‌های تاثیرگذار برای خود مراقبتی افراد است، ادامه داد: این طرح با هدف آموزش کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد برگزار می شود.

 

گلچین با بیان اینکه در بیشتر شاخص های آسیب های اجتماعی در رتبه های بالایی قرار داریم، گفت: کتاب یکی از بهترین یاریگران زندگی هر فرد است.

 

وی ادامه داد: به منظور طرح یاریگران زندگی، از وجود کتاب و فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای سه گروه سنی کودک و نوجوان و بزرگسال در قالب مسابقه ای استفاده خواهد شد.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهارداشت: برگزیدگان این مسابقه همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام می شوند.

 

کد خبر 1135594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha