بصیرت راه خنثی سازی توطئه های دشمن است

حجت الاسلام لرستانی، بصیرت را نیاز اساسی بشر دانست و گفت: این مهم راه خنثی سازی توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام «علی لرستانی»، امروز(13دی)،  در جمع مردم الیگودرز در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) این شهرستان اظهارداشت: از منظر قرآن بصیرت، نیاز اساسی بشر است و خداوند برای این که انسان به این حالت دست یابد همه شرایط و بسترهای لازم را فراهم آورده است، بصیرت به معنای شناخت حقیقت و قدرت درک صحیح امور است زیرا در این حالات است که توانایی تشخیص حق از باطل و درست از نادرست مشخص می‌شود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز خاطر نشان کرد: بصیرت صحیح همواره موجب درك عمیق از مسائل می‌شود و از این طریق می‌توان تحلیل بهتری از وقایع و تحولات به دست آورد و بهتر آنها را ریشه‌یابی و دقیق‌تر آسیب‌ شناسی کرد و در كوتاه‌ترین زمان و با كمترین هزینه درمان دردها و راه برون‌رفت از تنگناها را یافت.

 

وی ایمان را موتور و بصیرت را چراغ، قطب‌نما  عنوان کرد و گفت: معنویت موتور محرک انسان است و باعث انگیزه و روحیه که زمینه تحرک انسان را فراهم می‌کند می‌باشد ولی اگر بینش و فهم سیاسی نباشد این تندروی و این حرکت ها به انحراف کشیده می‌شود.

 

 حجت الاسلام لرستانی بصیرت را راه خنثی سازی توطئه های دشمنان دانست و عنوان داشت: در فتنه‌ها عامل اصلی شناخت و درک درست، داشتن بصیرت است.

کد خبر 1135631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha