وظیفه‌شناسی و ولایت‌مداری از مهمترین ویژگی های شهید سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی بود

آیت الله رجبی گفت: وظیفه‌شناسی و ولایت‌مداری از مهمترین ویژگی های شهید سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «محمود رجبی» امروز (۱۸ دی) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از ویژگی های مرحوم آیت الله مصباح یزدی عشق زیاد ایشان به حضرت صدیقه کبری(س) بود و ارادت ویژه به این بانوی بزرگوار داشتند.

 

مدیر موسسه آموزشی پژوهشی حضرت امام خمینی (ره) در ادامه یکی دیگر از ویژگی های آیت الله مصباح یزدی صداقت و عمل به دستورات الهی بود، افزود: ایشان در همه امور فرهنگی و سیاسی، رضایت خداوند متعال را در نظر داشت.

 

وی بیان کرد: افراد مختلفی خدمت ایشان می‌رسیدند و رهنمود می‌خواستند. ایشان می‌فرمود که باید چیزی بگویم که روز قیامت در برابر خدا پاسخی داشته باشم. هر وقت می‌خواستیم در مؤسسه اقدامی کنیم، ایشان می‌گفتند که اولین باید ببینیم وظیفه ما چیست و وظیفه شرعی چه می‌گوید. وقتی سخنرانی می‌کردند دقیقاً بر اساس این بود که خداوند این سخن را با این شیوه می‌پسندد یا نمی‌پسندد. تمام وجودشان پر بود از اینکه خداوند ناظر اعمال ماست و باید روزی پاسخ بدهیم.

 

آیت الله رجبی با اشاره به اینکه وظیفه شناسی و ولایت مداری از مهمترین ویژگی های شهید سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی بود، بیان کرد: یکی از توصیه‌های علامه مصباح یزدی این بود با هم افزایی، اتحاد و تشکیلاتی کار کردن، وظیفه خودمان را بشناسیم و نگذاریم دشمنان به این انقلاب و نظام و ولایت فقیه آسیب برسانند.

 

مدیر موسسه آموزشی پژوهشی حضرت امام خمینی (ره) افزود: باور داشت که ولی فقیه، نائب امام زمان (عج) است و اگر از رهبری حمایت می‌کرد، از عمق جان اعتقاد داشت که رهبر ما نائب امام زمان است.

 

 

کد خبر 1135636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha