تکاپوی خدمت به مردم وجه شاخص فرماندهان انقلاب است/ عشق به شهادت سردار کاظمی

حجت الاسلام مردانی گفت: علاوه بر اخلاص نیت و عمل تکاپوی خدمت به مردم وجه شاخص فرماندهان نظامی انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام «عبدالله مردانی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به برنامه های شانزدهمین سالگرد شهادت سردار کاظمی وشهدای عرفه اشاره کرد و اظهارداشت: تبیین و تشریح جایگاه شهید کاظمی برای نسل های جدید و الگوپردازی از ایشان در برنامه ها دنبال می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر هشت نجف اشرف برگزاری مراسم ایام فاطمیه و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و سردار کاظمی در محل حسینه فاطمه زهرا(س) در محل لشگر هشت شهرستان نجف آباد، توزیع بسته های حمایتی و معیشتی، برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای عرفه در نجف آباد و اصفهان، برگزاری برنامه های فرهنگی و تولید محتوا برای فضای مجازی و رسانه ملی را از برنامه های این مناسبت اعلام کرد.

 

وی ادامه داد: برنامه هایی که با محوریت شانزدهمین سالگرد شهادت سردار کاظمی برگزار می شود با همکاری و همت تشکل های مختلف و مسئولان است که نقش مهمی در زنده نگه داشتن راه آنان خواهد بود.

حجت الاسلام مردانی به ابعاد زندگی سردار سلیمانی اشاره کرد و اظهارداشت: علاوه بر اخلاص نیت و عمل تکاپوی خدمت به مردم وجه شاخص فرماندهان نظامی انقلاب اسلامی ایران است که این روحیه در بین سردار کاظمی و حاج قاسم سلیمانی و دیگر فرماندهان به خوبی دیده می شد.

وی ادامه داد: آنان همیشه برای رفع مشکلات مردم با روحیه ای جهادی و انقلابی پیش می رفتند و از این همت و مجاهدت خود خسته نمی شدند که اجرای طرح مساوات به مناسبت سالروز شهادت شهید کاظمی که امسال برای سومین بار توسط لشگر انجام می گیرد به یاد همین خدمت رسانی های است.

 

*عشق به شهادت سردار کاظمی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر هشت ادامه داد: سردار کاظمی همواره خواستار شهادت بود و از همه می خواست تا برای این امر دعا کنند.

وی ادامه داد: به حال همرزمان شهیدش غبطه می خورد و خیلی دوست داشت که زودتر به جمع آنان برسد که سرانجام همین آرزویش محقق شد.

کد خبر 1135645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha