اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی جهت نشر عملکرد مثبت انقلاب اسلامی

همت‌پور با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی و استفاده از زبان هنر در راستای آشنایی بیش از پیش جوانان و نسل‌های بعدی انقلاب اسلامی با اهداف این حرکت عظیم گفت: باید از این فضا برای نشر عملکرد مثبت انقلاب اسلامی نهایت بهره را برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» امروز (شنبه 18 دی) در اولین جلسه کارگروه کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان خوزستان که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت مساجد از صدر اسلام و نقش محوری آن در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: همان‌گونه که مساجد در صدر اسلام مرکز تصمیم‌گیری مسلمانان بودند، در پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقش محوری و تعیین‌کننده‌ای ایفا کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: شایسته است که در این ایام نقش رهبری امام (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و خاطرات و اقدامات گروه‌های مختلف با محوریت مساجد برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.

 

وی اضافه کرد: در طول 43 سال گذشته از انقلاب اسلامی، ایران دستاوردهای نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و صنعتی متعددی داشته و در نتیجه باید از ظرفیت اندیشمندان و پیشکسوتان در تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه گذشته برای نسل‌های آینده استفاده کرد و در راستای روشنگری برای آنان گام برداریم.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور با تاکید بر نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر باید جانفشانی و بصیرت مردم در مساجد و محلات بازگو شود.

 

وی با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی و استفاده از زبان هنر در راستای آشنایی بیش از پیش جوانان و نسل‌های بعدی انقلاب اسلامی با اهداف این حرکت عظیم ابراز کرد: امروز اهمیت رسانه و فضای مجازی برای همه روشن و مبرهن است و باید از این فضا برای نشر عملکرد مثبت انقلاب اسلامی نیز نهایت بهره را برد.

 

مدیر ستاد فهما خوزستان همچنین ضمن اشاره به دو ظرفیت خوب رسانه‌ای در اختیار مساجد و برنامه‌های فرهنگی هنری استان یاد آور شد: از ظرفیت خبرگزاری شبستان و پایگاه اطلاع رسانی فهما در انتشار اخبار فرهنگی هنری مساجد در دهه فجر استفاده خواهیم کرد.

 

کد خبر 1135648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha