طرح شهید سلیمانی طرحی موثر در مدیریت کرونا است/ نقد رسانه ها در راستای گره گشایی از مشکلات مردم باشد

حسنی با بیان اینکه هر جایی که نقد منصفانه و انتقاد از مسئولین باشد، ما قطعا استقبال و در حد توانمان پیگیری می کنیم، گفت: طرح شهید سلیمانی طرحی موثر در راستای مدیریت کرونا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام، ظهر امروز(۱۸ دی) در یکصد و پنجمین جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا، با بیان اینکه وظایفی که رسانه ها دارند با نگاه انسانی است، اظهار کرد: نقش رسانه ها در مقابله با کرونا و سایر حوزه ها، بسیار مهم است و ما قدردان زحمات رسانه هستیم.

 

«محمد سبحان حسنی» با اشاره به اینکه  قلم و زبان و اقدامات رسانه ها علاوه بر اینکه در جهت رضایت خداوند متعال است، قطعا در جهت گره گشایی از مشکلات مردم هم هست، افزود:  رسانه ها اجرا معنوی خودشان را دارند و ما هم به عنوان مسئولین باید از زحمات کسانی که در حوزه رسانه هستند به مناسبت‌های مختلف قدردانی کنیم و انشاالله این اقدام انجام خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه هر جایی که نقد منصفانه و انتقاد از مسئولین باشد، ما قطعا استقبال می کنیم و در حد توانمان پیگیری می کنیم تا مشکل حل شود، گفت:  ما به دنبال این هستیم که در راستای مطالبی که چه رسانه و چه دستگاهها در جلسات مختلف مطرح می کنند، مصوبات داشته باشیم و عملیاتی شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به اینکه تزریق دوز سوم واکسن برای ما مهم است و به دانشگاه علوم پزشکی تاکید می کنیم هر اقدامی که لازم است در این حوزه انجام گیرد، افزود: در بحث تبلیغ و اطلاع رسانی برای تزریق واکسن همه به نوعی تکلیف دارند، اصحاب رسانه، صدا و سیما، شهرداری که اعلام آمادگی کرده است و در سطح شهرستانها هم باید این کار انجام شود.

 

حسنی با اشاره به اینکه  بحث مرز در راستای جلوگیری از ورود سویه های جدید کرونا برای ما مهم است اما اقداماتی که انجام شده است کافی نیست، ابراز کرد: در بحث تردد زائرین و تست‌هایی که ممکن است غیرواقعی باشند، در قرارگاه بررسی و با فرمانداری مهران راهکاری برای آن پیدا شود.

 

وی با تاکید بر اینکه در سویه جدید امکان سرایت استان ایلام هم وجود دارد و این یک امر طبیعی است، بیان کرد: طرح شهید سلیمانی یک طرحی است که ساری و جاری است و اگر ما در جلسات بر ادامه داشتن این طرح تاکید می کنیم به خاطر ضرورتی است که این طرح برای ما دارد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به اینکه بر رعایت پروتکل‌ها تاکید می کنیم، خاطرنشان کرد:  آنچه که مصوبه ستاد ملی کرونا است، حضور دانش آموزان در کلاسهاست، از آموزش و پرورش  و دانشگاه علوم پزشکی انتظار داریم اگر در مدرسه ای رعایت پروتکل‌ها برابر ضوابطی که اعلام شده رعایت نمی شود، قطعا باید پیگیری شود که مشکل حل شود.

 

یکصد و پنجمین جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، معاون امور اقتصادی استاندار و فرمانده قرارگاه استانی مدیریت مقابله باکرونا، رییس دانشگاه علوم پزشکی، مسئولین استانی، فرمانداران و سایر اعضای این ستاد در سالن اجتماعات استانداری ایلام به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد خبر 1135651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha