برگزیدگان رخداد رسانه ای سردار تا سردار تجلیل شدند

حجت الاسلام پوریوسفی با بیان اینکه حاج قاسم ادامه دهنده مسیری است که میرزا کوچک انجام داد، گفت: برگزیدگان رخداد رسانه ای سردار تا سردار تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام « مجتبی پوریوسفی» امروز (شنبه، ۱۸ دی) در مراسم اختتامیه رخداد رسانه ای سردار تا سردار با اشاره به اینکه پیوند دو وجود سردار سلیمانی و سردار میرزاکوچک جنگلی، خیلی مهم است، اظهار کرد: بزرگداشت امسال میرزا کوچک با توجه به گستردگی برنامه های یادبود، جلوه دیگری داشت و مورد استقبال قرار گرفت.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان به مجاهدت و استقامتی که میرزا کوچک و سردار سلیمانی داشته اند، اشاره کرد و گفت: امروز همه به ویژه جوانان باید به عظمت کاری که این سرداران انجام داده اند، واقف باشند.

 

وی با بیان اینکه حاج قاسم ادامه دهنده مسیری است که میرزا کوچک انجام داد، گفت: باید بتوانیم در معرفی این ۲ سردار، خط مقاومت را ایجاد کنیم.

 

به گفته وی، باید همه ساله ۱۱ آذر تا ۱۳ دی یک رویداد بزرگ ایجاد کنیم و بزرگداشت سرداران ما باشد.

 

پوریوسفی با اشاره به اینکه موضوع امروز جامعه ما، اتحاد و وفاق است، گفت:درد امروز جامعه انفلابی این است که با هم گفتگو نمی کنیم.

 

وی تاکید کرد: باید موضوعات آیینی و افتخارات خود را محور قرار دهیم و با پیوند حرکت حاج قاسم سلیمانی و میرزاکوچک جنگلی به اتحاد برسیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در مدت فراخوان رویداد رسانه ای سردار تا سردار، قریب به ۲۷۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

 

کد خبر 1135666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha