عضویت کودک پنج ساله تا پیرمرد ۷۰ ساله در کانون «امام رضا (ع) گراش

مقتدری گفت: در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش از نونهال پنج ساله تا فرد ۷۰ ساله عضو کانون هستند.

«علی‌اکبر مقتدری» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در گراش، با اشاره به موفقیت کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» در رویداد ملی «فهما» به عنوان کانون برتر جنوب استان فارس، گفت: فعالیت این کانون فرهنگی و هنری از سال ۹۳ آغاز شده و ۲ سال است که عنوان برترین کانون در رویداد ملی «فهما» معرفی می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش با اشاره به اینکه اعضای کانون از اهالی محله هستند، افزود: در کانون «امام رضا (ع)» گراش از نونهال پنج ساله تا فرد ۷۰ ساله عضو کانون هستند.

 

وی با اشاره به اینکه این کانون در حال حاضر ۲۴۷ عضو دارد، عنوان کرد: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» در طول هفته برنامه ها و فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی، دینی، ورزشی، عام المنفعه و خیرخواهانه و... انجام می شود.

 

مقتدری با اشاره به ملاک های ارزیابی کانون های فرهنگی و هنری در طرح «فهما»، خاطرنشان کرد: فعالیت‌هایی که در مسجد و کانون انجام می‌شود، در سایت «بچه‌های مسجد» بارگزاری و توسط کارشناسان سایت بررسی و نمره‌دهی می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های کانون‌ها در قالب سه شبستان هنر، فرهنگ و نوآوری و ۱۳ رواق از جمله دانش، سرود، همدلی و کتاب دسته‌بندی می‌شود، تصریح کرد: کانون‌های برگزیده با توجه به امتیازهای کسب شده انتخاب می‌شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش با اشاره به اینکه امتیاز ما از سال قبل بیشتر بود، اما در کشور چند رتبه پایین‌تر را کسب کردیم، گفت: ما سال گذشته اول شهرستان، سوم جنوب فارس و ۲۵ کشور بودیم اما امسال هم اول شهرستان، دوم جنوب فارس و ۶۳ کشور شدیم.

 

وی خاطرنشان کرد: این نشان دهنده‌ آن است که فعالیت‌های مساجد سطح کشور بیشتر شده است؛ گرچه فعالیت‌های مساجد در گراش نیز رو به افزایش است، اما گزارشی منتقل نمی‌شود.

 

مقتدری با اشاره به اینکه سرانه‌ای که برای هر کانون واریز می‌شود، با توجه به این رتبه‌بندی‌ها تعلق می‌گیرد، خاطرنشان کرد: البته در مناسبت‌ها هدایای غیرنقدی مثل کتاب به مسجد هم اهدا می‌شود.

کد خبر 1135745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha