تیم فوتسال نونهالان کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه تشکیل شد

بهارلویی گفت: تیم فوتسال نونهالان کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه در راستای شور و نشاط بین نوجوانان و پرکردن اوقات فراغت سالم و با هدف جذب نوجوانان به مسجد تشکیل شده است.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: تیم فوتسال نونهالان کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه در راستای شور و نشاط بین نوجوانان و پرکردن اوقات فراغت سالم و با هدف جذب نوجوانان به مسجد تشکیل شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: این کانون تاکنون توانسته است با برگزاری برنامه های متنوع و مورد دلخواه نوجوانان و جوانان اعضای کانون خود را افزایش داده است.

 

وی تصریح کرد: تشکیل تیم فوتسال که یکی از رشته های مورد علاقه نوجوانان و جوانان است موجب می شود این عزیزان در سایر برنامه های فرهنگی کانون فرهنگی هنری مهرپویان همکاری لازم را داشته باشند.

 

بهارلویی گفت: استعدادیابی و جذب شدن به مسجد از مهمترین اهداف راه اندازی تیم های فوتسال نوجوانان و جوانان است که توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان صورت می گیرد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: آماده سازی و حضور در مسابقات برای کسب عناوین ویژه یکی دیگر از اهداف تشکیل تیم فوتسال نونهالان است.

 

به گفته مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه، ورزش به عنوان محرک اصلی در رشد و پویایی افراد در رشد و پویایی کانون های مساجد نیز سهم اساسی دارد.

 

کد خبر 1135766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha