چاپ ۷ عنوان کتاب در زمینه های مختلف در خراسان جنوبی

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج عنوان کتاب و ۲ کتاب مجموعه اشعار شاعران برجسته استان توسط حوزه هنری خراسان جنوبی چاپ شده است.

«مجید کریمیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: در حمایت از آثار تاریخ شفاهی استان از حوزه هنری می توان به عنوان یکی از مهمترین نهادهایی که به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت دارد و از هنرمندان این عرصه حمایت می کند، نام برد.

 

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون پنج عنوان کتاب توسط حوزه هنری خراسان جنوبی چاپ شده است، افزود: از این تعداد سه عنوان آن رونمایی شده است و 2 کتاب دیگر هم در بهمن ماه رونمایی خواهد شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در زمینه ادبیات 2عنوان کتاب (مجموعه شعر) از شاعران استان با حمایت حوزه هنری استان به چاپ رسیده است و همچنین یک مجموعه شعر نیز گردآوری شده که هم اکنون در مراحل اولیه‌ی گرفتن مجوز قرار دارد.

 

کریمیان در خصوص ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی عنوان داشت: در این زمینه بیش از ۱۰ عنوان کتاب در دست تدوین قرار دارد که تا پایان سال ۱۴۰۱ این کتاب ها به چاپ خواهد رسید.

 

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی به بحث توانمندسازی شاعران و نویسندگان استان اشاره کرد و گفت: حوزه هنری همه سال اقدام به برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی متنوع می کند که توسط اساتید برجسته‌ی کشوری و استانی برگزار می شود و ماحصل این کارگاه ها ظهور نویسندگان و شاعران برجسته ‌ای بوده که طی یک سال اخیر شاهد چاپ آثار آن ها بوده ایم.

 

 

 

کد خبر 1135767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha