نوجوانان کانون فرهنگی هنری محسنین در قالب سربازان کوچک شهید سلیمانی تکریم شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محسنین گفت: نوجوانان کانون فرهنگی هنری محسنین در راستای اجرای طرح رویش سربازان رهرو راه سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان سربازان کوچک شهید سلیمانی تکریم شدند.

«فاطمه واثقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نوجوانان کانون فرهنگی هنری محسنین در راستای اجرای طرح رویش سربازان رهرو راه سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان سربازان کوچک شهید سلیمانی تکریم شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محسنین تصریح کرد: سردار سلیمانی یکی از شخصیت های بزرگی هستند که به عنوان یک الگو می تواند برای نوجوانان و جوانان مطرح شود و باید راه این عزیز شهید راه ادامه دهیم.

 

وی اعلام داشت: شهدا کتاب آسمانی قرآن کریم را راهرو گام های استوار خود قرار داده بودند و نسل امروز نیز باید با قرآن کریم بیش از پیش مانوس باشد تا بتوانید ادامه دهنده راه شهدا باشد.

 

واثقی خاطر نشان کرد: چنین برنامه های فرهنگی به نوجوانان کمک خواهد کرد تا شهدا را الگوی اخلاقی و رفتاری کنند و منش و اخلاق شهدا را در جامعه حفظ کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محسنین یادآور شد: آنچه امروز ایران اسلامی سربلند و عزت را کسب کرده همه مرهون ایثار و فداکاری شهدا در دوران جنگ تحمیلی بود و پیشرفت کشور نیز باید با اتکا به همین جوانان اتفاق بیافتد.

 

واثقی عنوان کرد: مکتب سردار شهید سلیمانی به همه ما آموخت که با دست های خالی نیز می توان مهربانی کرد و این فرهنگ خاضعانه و خاشعانه در بین نسل امروز به یادگار مانده است و آنها پاسدار این ارزش های انقلاب هستند.

 

کد خبر 1135794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha