دیدار عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران

​ عضو شورای فرهنگی اجنماعی زنان و خانواده در شورای عالی انقلاب فرهنگی با معاون فرهنگی و مدیر کل ایجاد و گسترش سامانه های حوزه های علمیه خواهران در دفتر نمایندگی تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «زهرا آیت اللهی» عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده در شورای عالی انقلاب فرهنگی، با حضور در دفتر نمایندگی حوزه های علمیه خواهران در تهران، با حجت الاسلام والمسلمین محدر  معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران و آقای شاکر، مدیر کل ایجاد و گسترش سامانه های حوزه های علمیه خواهران دیدار و گفتگو کرد.

از موضوعات این جلسه، ارائه توانمندی های فناوری و فرهنگی در خصوص موضوعات زنان و خانواده، تمرکز بر سامانه تخصصی و رصد موضوعات زنان در فضای مجازی بود که مورد بحث و تبادل نظر طرفین قرار گرفت. همچنین در این نشست، توانمندی های فناوری حوزه های علمیه خواهران و سامانه رصد حوزه معرفی شد و بر ارائه بولتن های تخصصی تولید شده در موضوعات جمعیت، اشتغال زنان، فمنیسم و . تاکید شد.

گفتنی است؛ معرفی توانمندی های تخصصی سامانه رصد بر دستگاه ها و فعالین حوزه زنان و خانواده و انجام همکاری در موضوعات مربوط به زنان و خانواده از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی از مصوباب این جلسه بود.

 

کد خبر 1135812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha