لزوم تقویت بخش فیلم در کانون های مساجد/ استقبال خوبی از اکران «منصور» می شود

یارمند گفت: بخش فیلم باید در در کانون های مساجد تقویت شود و در نتیجه ی اکران این دست از فیلم ها، خود بچه های مساجد راغب به ساخت فیلم و فیلمنامه نویسی شوند.

غلامرضا یارمند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان به بهانه اکران فیلم سینمایی«منصور» برای کانون های فرهنگی هنری مساجد؛ از استقبال خوب بچه های مسجد از این فیلم خبر داد.

 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری جنت الحسین علیه السلام کرمان علت این استقبال را صراحت و نشان دادن واقعیت دانست و با اشاره به اینکه این فیلم با تخفیف ۶۰ درصد برای بچه های مسجد اکران می شود؛ افزود: تاکنون هفت کانون مسجد با مراجعه به سینما این فیلم را مشاهده کردند.

 

 

وی ادامه داد: اکران عمومی فیلم با محوریت کانون های مساجد در باغین، اندوهجرد و ربات نیز انجام شده و قرار است فردا(۲۰ دی) نیز در مسجد الزهراء رفسنجان اکران شود.

 

 

 

یارمند همچنین از اکران «تک تیرانداز» در سه مدرسه خبر داد که آن نیز با استقبال خوب دانش آموزان مواجه شده است و افزود: پیش از این نیز، «منطقه پرواز ممنوع»به همراه نقد کارشناسان تربیتی اکران شد.

 

 

وی با بیان اینکه توجه به فیلم و سرود مورد تأکید مقام معظم رهبری است؛ گفت: بخش فیلم باید در در کانون های مساجد تقویت شود و در نتیجه ی اکران این دست از فیلم ها، خود بچه های مساجد راغب به ساخت فیلم و فیلمنامه نویسی شوند.

 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری جنت الحسین علیه السلام کرمان اظهار کرد: آن دسته از کانون های فرهنگی هنری که پرداختن به مباحث تربیتی در آنان بیش از مباحث آموزشی است، می تواند روی فیلم های تربیت محور کار کند.



 

کد خبر 1135835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha